ik ben vanaf nu even een paar dagen of weekjes er niet

[img]ttps://www.mupload.nl/img/jsfi4shvleff.gif[/img]
Afbeelding

Moderator: Corrie

siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 28-12-2013 20:41

goede avond lieve schatten

allereerst..de vader is in beeld en was gisteren samen met de 3 kinderen, als ook de afgelopen week
samen met de rest van de familie
de oudste 2 kinderen woonden niet meer thuis..de jongste wil heel graag bij opa en oma wonen, en dat gaat door in samenspraak met de vader

gistermorgen voelde ik dat het met onze vrienden niet echt goed ging
ik zei tegen jan..ik ga ff kijken hoe het daar is
ben er naar toe gegaan, en ja vriendin was boos en verdrietig en snauwde Johan om de haverklap toe
hij kon niets goed doen, terwijl hij de liefste man is die ze zich maar kan wensen
begrijpelijk komt dat door het grote verdriet

ik zei toen..Lenie stop..ik ga koffiezetten en dan gaan we samen een bakkie doen met z'n vieren..kleindochter er ook bij

samen hebben we toen de rust weer kunnen terugkrijgen, en kleindochter wilde graag nog ff naar haar huis..ze durfde niet alleen
ben ik met haar mee gegaan..10 minuutjes..dat had ze ff nodig
inmiddels was het 12 uur, en ik zei..ga nu naar huis en zie jullie vanmiddag na de dienst

om 5 voor 2 belde Johan..kom hier naar toe, wil jullie erbij hebben als we om half 3 naar Ria gaan
oké..we ons snel aankleden en dat hebben we net gered
in de huiskamer van het rouwcentrum hebben we duidelijk kinnen maken dat we vlak achter hen gingen zitten..de uitvaartleider heeft daar verder voor gezorgd dat het kon..
we konden samen met de andere gasten naar binnen, onze plekjes kregen we toegewezen..vond het super van die man hoe hij het voor de andere mensen wist te verbloemen, er waren heel veel mensen, wij schatten 250
na de dienst zijn we met z'n allen naar de boer en schoonzus gegaan en hebben de avond daar samen door gebracht..om 1 uur waren we thuis
vandaag en morgen zijn we gewoon thuis, maandag mee helpen om de woning leeg te halen
gelukkig veel hulp van de kinderen en oudere kleinkinderen

dank voor jullie luisterend oor lieverds snowkis
Plaats reactie