loop niet lekker bij ons

[img]ttps://www.mupload.nl/img/jsfi4shvleff.gif[/img]
Afbeelding

Moderator: Corrie

siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

loop niet lekker bij ons

Bericht door siny » 18-08-2013 09:56

goede morgen lieverds
ik wilde de fagelopen week jullie niet vertellen dat het ook hier niet leker gaat
vond dat Corrie haar problemen erger waren
maar nu Jan weer terug hartklachten heeft moet ik het wel doen
de hele afgelopen week ging het al niet lekker met hem
woensdagmiddag op weg naar de sportschool ging er een lampje branden in de auto en is hij naar de garage gegaan i.p.v. de sportschool
wij denken dat het een waarschuwing is geweest want 'smiddags kreeg hij een kleine hartinfarct
omdat de kleintejs hier waren en Cindy aan het werk en rené in Denemarken zat wilde hij geen dokter bellen
vrijdag middag heb ik door gepakt en de huisarts gebeld, moesten direct komen na mijn verhaal vetreld te hebben
het was niet goed en hij moest met de ambulance naar het ziekenhuis
word een paar dagen opname zei de huisarts, ooh zegt Jan, we hebben buurtfeest kan het niet missen
nou zei ik..lekker vrijgezel zijn het weekend, yopei
de huisarts keek ons aan en wist ff niet hoe hi het had
ik zei tegen hem, dokter dit is een soort van humor tussen ons, wat ons op de been houd
Jan was om 4 uur in het ziekenhuis op de hartafdeling, was er erg druk
na allerlei onderzoeken kregen we pas tegen half 9 te horen dat hij weer mee naar huis mocht

verder gaat het tussen René en Cindy niet goed..als het tegenzit komt ook daar een breuk
hele geprekken met René, we kunnen het aanhoren en veder afwachten of en hoe ze er uitkomen
Met Cindy hebben we geen gesprekken over hoe het gaat tussen hun, we horen het nu van 1 kaant
het trietste is dat vorige week Chris van 5 aan tafel heeft gevraagd of ze gingen scheiden
hij krijgt dus echt wel wat mee, Alec blijkbaar niet, ze hebben beide gezegd van niet
de moeder van Cindy is een heel apart mens, al vanaf het begin wil ze alles regelen voor Cindy en Cindy is er nog steeds niet tegen betsand
rené heefthaar in de eerste woning al uit huuis gezet omdat ze commetaar had op de kleur van de trap die de kinderen heel mooi vonden

het geeft dus al met al best stress
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 18-08-2013 11:40

lieverd wat een verhaal zeg en jou problemen zijn net zo erg als die van ons niet meer schromen om jou ei hier ook neer te zetten hoor...

Schoonmoeders vreselijk hoor sorry maar der zijn er bij die je liever niet ziet


Gaat het nu weer wat beter met jullie samen

Tja die humor hoort er bij dat zeggen wij ook steeds anders trek je het niet...

Voor Rene en Cindy is het leventje ook niet makkelijk tja en dan haar moeder er bij is cindy wel bestand tegen haar moeder ???

Of laat ze dingen gebeuren ...

Tja kinderen voelen dingen aan wel goed maar soms ook zo triest want wat gaat er in hun om he

Lieverd ik wens jullie ontzettend veel sterkte en dikke knuf We zijn hier voor elkaar niemand die mee kijkt dus hier even stoom af blazen
Moet je horen wie het zegt

liefs en dikke hugs Corrie
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 18-08-2013 14:40

lieve Corrie
ik schroom ook niet om het hier neer tezetten en met julli te delen
vond alleen dat het bij jullie ook behoorlijk heftig was, en dat jij het er ff niet bij kon heben
en nee..Cindy is niet opgewassen tegen haar moeder
ze heeft een heel andere jeugd gehad dan René, alles moest gaan zoals moeder het wil, nu probeert ze het nog steeds, ondanks dat de kinderen al 22 jaar bij elkaar zijn
heb wel etgen rené gezegd, waar het tussen 2 niet goed gaat hebben beide er een deel in

kom later op de dag terug//alvast dank voor je luisterend oor hugs
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 18-08-2013 20:57

Lieve Siny,

Jammer dat je vorige week je verhaal niet hier verteld heb ondanks dat Corrie het heel zwaar had.
Jij hebt het ook niet makkelijk al begrijp ik je wel want we zijn alle drie het zelfde.

Je houd er altijd rekening mee dat de hartklachten terug kunnen komen maar het komt altijd weer onverwachts en wat een schrik.
Ik snap wel dat Jan de dokter niet wilde bellen omdat de kleinkinderen er waren, goed dat jij vrijdag doorgepakt heb.
Het is natuurlijk niet goed om niet te bellen want bij een infarct moet je er snel bij zijn om erge schade te voorkomen maar dat weten jullie wel.
Goed dat de dokter gezegd heeft dat je gelijk moet waarschuwen als er weer wat is en ook doen he.
Hahahaha die humor dat herken ik wel zo hou je elkaar op de been want van binnen voel je des te meer.
Ik ben benieuwd wat de cardioloog vrijdag zal zeggen.

Meid wat een zorgen heb je want als het niet goed gaat tussen je kinderen pffff.
Het is te hopen dat het niet tot een breuk komt maar dat ze er samen uit kunnen komen.
Kinderen krijgen altijd wat mee het is toch de sfeer tussen hun ouders al is het ene kind er gevoeliger voor dan het andere kind.
Het is te hopen dat ze hun belofte waar kunnen maken, het zegt wel dat ze eruit willen komen.

Jammer dat je alleen een gesprek met Renè hebt is het niet mogelijk om met samen te praten.
Of is het net als bij ons dat je toch aan de zijlijn staat en niets kunt zeggen.

Jammer dat Cindy niet bestand is tegen haar moeder dat komt dit ook niet ten goede.
Natuurlijk is het meestal zo dat waar twee kijven 2 schuld hebben.



Jolein moet a.s dinsdag naar de rechtbank om te zeggen bij wie ze wil wonen.
Daarna moet de rechter een stempel op het convenant zetten dan is de scheiding een feit.
Dan moet Sandra actief naar een huis gaan zoeken en ze wil een urgentie aan gaan vragen.

Afgelopen donderdag hebben Jolein en Jorinde op verzoek van Jorinde kennis gemaakt met de nieuwe vriendin van hun vader.
Na afloop heeft Jolein tegen haar vader gezegd ik heb geen zin dat als wij de weekenden bij jou zijn dat we haar telkens zullen zien want dat wil ik niet en Jorinde wil het ook niet.
Ook had ze gezegd je gaat haar niet zoenen dat hoef ik niet te zien.

Jeroen heeft tegen Sandra gezegd dat de kinderen het tempo zullen bepalen

Meid ik wens je heel veel sterkte met dit alles en je weet het gewoon als je behoefte hebt je verhaal vertellen hoor.
Zorg goed voor jezelf hugs
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 18-08-2013 21:35

Jolein moet a.s dinsdag naar de rechtbank om te zeggen bij wie ze wil wonen.
Daarna moet de rechter een stempel op het convenant zetten dan is de scheiding een feit.
Dan moet Sandra actief naar een huis gaan zoeken en ze wil een urgentie aan gaan vragen.

Afgelopen donderdag hebben Jolein en Jorinde op verzoek van Jorinde kennis gemaakt met de nieuwe vriendin van hun vader.
Na afloop heeft Jolein tegen haar vader gezegd ik heb geen zin dat als wij de weekenden bij jou zijn dat we haar telkens zullen zien want dat wil ik niet en Jorinde wil het ook niet.
Ook had ze gezegd je gaat haar niet zoenen dat hoef ik niet te zien.

Jeroen heeft tegen Sandra gezegd dat de kinderen het tempo zullen bepalen

Knap hoor van de meiden dat ze zegge ik wil der niet elk weekend zien dat we bij jou zijn
Hopelijk houd hij dat ook vol meestal niet :twisted:
Tijd zal het leren ..
En groot gelijk dat ze het zeggen weet hij waar hij rekening mee moet houden...

Staat het huis al te koop Cobi van Sandra ??

OOK VOOR JULLIE HUGS
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 18-08-2013 21:39

sINY HET WAS OOK VEEL GEEF IK TOE
maar WF LIJDT OOK WEER AF caps lock caps lock
vRESELIJK ALS EEN MOEDER ZO MANIPULEERT ZEG DAT HEB IK MET MIJN SCHOONZOON Z,N MOEDER OOK Z,N DRAAK caps lock
Maar Renate is er nu op bedacht en heeft dennis gezegd eerst thuis regelen in bv agenda en met mij overleggen anders werkt het niet

En dat gaat tot op heden nog redelijk goed
Zij woont ook niet hier meer maar in Veendam ver weg
Hou jullie haaks knuf Corrie
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 18-08-2013 22:23

Corrie schreef:


Knap hoor van de meiden dat ze zegge ik wil der niet elk weekend zien dat we bij jou zijn
Hopelijk houd hij dat ook vol meestal niet :twisted:
Tijd zal het leren ..
En groot gelijk dat ze het zeggen weet hij waar hij rekening mee moet houden...

Staat het huis al te koop Cobi van Sandra ??

OOK VOOR JULLIE HUGS
Ik snap er niets van maar Jeroen doet wat de kinderen betreft alles in overleg met Sandra.
Ook zegt Sandra regelmatig als de meisjes klagen over iets luister dit moet je zelf tegen je vader zeggen anders denkt hij dat het van mij af komt.
Het hangt er vanaf waar het over gaat maar soms heeft ze het er met Jeroen over voor de meisje wat tegen hem zeggen.


Het huis staat nog niet te koop.
Als het goed is horen we binnen kort of Jeroen het huis kan kopen
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-08-2013 10:21

Goede morgen lieverds
gisteren niet geweest..had helemaal geen zin in "praten"
ben druk aan het werk gegaan in huis

het was ook nog de trouwdag van de kids..heb gebeld en René nam op
ik zei ik weet dat het jullie trouwdag is..met Cindy op luisterafstand
heb ze gefeliciteerd, en daarna direct gevraagd naar de eerste schooldag van de kinderen
Cindy weet niet dat René ons heeft verteld over hun moeilijkheden
toen de ouders van Cindy in Limburg woonden was Cindy een heel ander "kind"
verlost van de juk van mam
ook ik heb de moeder van Cindy nooit echt lief mens gevonden, al heb ik dat nooit laten blijken, vond niet dat het kon, en natuurlijk speelt mee de zorgen om Alec, misschien dat hij dit schooljaar nog overgaat naar een school in Zwolle
sinds Julie is René een eigen bedrijf begonnen, en nu krijgt hij bijna geen steun van Cindy
haar werk gaat voor, ten koste van alles lijkt het,
want haar moeder heeft er in gepeperd dat ze zelf haar eigen geld moet verdienen en niet afhankelijk mag zijn
hij is het merendeel van de dag bezig met de kinderen, vooral de afgelopen vakantieweken

met Jan gaat het nu weer redelijk, hij is gistermiddag gaan sporten en heeft het heel rustig aan gedaan
alle stress is me op de rug geslagen..gelukkig gaat het nu weer beter :grin:
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-08-2013 10:25

sINY HET WAS OOK VEEL GEEF IK TOE
maar WF LIJDT OOK WEER AF
vRESELIJK ALS EEN MOEDER ZO MANIPULEERT ZEG DAT HEB IK MET MIJN SCHOONZOON Z,N MOEDER OOK Z,N DRAAK
Maar Renate is er nu op bedacht en heeft dennis gezegd eerst thuis regelen in bv agenda en met mij overleggen anders werkt het niet

En dat gaat tot op heden nog redelijk goed
Zij woont ook niet hier meer maar in Veendam ver weg
Hou jullie haaks knuf Corrie
jammer genoeg Corrie is Cindy niet bestand tegen haar moeder..ze overlegt zelfs heel veel zaken niet meer met René
zoals toen we familieweekend hadden en haar moeder op de kinderen van haar zus moest passen
had ze een vrijwilligersklus bij een molen en moest Cindy de kinderen maar menenem naar ons weekend
René heel kwaad, want moeder moest zelf maar opppassen en niet naar de molen gaan
vond moeder raar, want Cindy moest ook wat voor haar zus overhebben
hoe verzin je het..denk ik dan
en Cindy is dan weer het makke schaap en doet het
dit is een van de voorbeelden over de involed van dat mens :twisted:
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-08-2013 10:30

Jolein moet a.s dinsdag naar de rechtbank om te zeggen bij wie ze wil wonen.
Daarna moet de rechter een stempel op het convenant zetten dan is de scheiding een feit.
Dan moet Sandra actief naar een huis gaan zoeken en ze wil een urgentie aan gaan vragen.

Afgelopen donderdag hebben Jolein en Jorinde op verzoek van Jorinde kennis gemaakt met de nieuwe vriendin van hun vader.
Na afloop heeft Jolein tegen haar vader gezegd ik heb geen zin dat als wij de weekenden bij jou zijn dat we haar telkens zullen zien want dat wil ik niet en Jorinde wil het ook niet.
Ook had ze gezegd je gaat haar niet zoenen dat hoef ik niet te zien.

Jeroen heeft tegen Sandra gezegd dat de kinderen het tempo zullen bepalen

Meid ik wens je heel veel sterkte met dit alles en je weet het gewoon als je behoefte hebt je verhaal vertellen hoor.
Zorg goed voor jezelf
ook ik vind je meiden super..zoals ze het heel goed aangeven wat ze wel en niet willen
nu is het dinsdag en best een spannende dag voor jullie
gelukkig overlegt jeroen wel alles met Sandra wat betreft de kinderen, dat is een pluspunt

hopelijk kan het huis behouden blijven voor 1 van de 2, hebben de kinderen toch nog iets bekends als ze een weekend bij 1 van de 2 zijn
lieve Cobi, jij ook heel veel sterkte

wat is het wat hé dat we alledrie best veel zorgen hebben
ligt het aan de leeftijd?? haha

dikke hugs voor jullie
Plaats reactie