loop niet lekker bij ons

[img]ttps://www.mupload.nl/img/jsfi4shvleff.gif[/img]
Afbeelding

Moderator: Corrie

Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 21-08-2013 08:25

Siny fijn dat het met Jan redelijk gaat, ik heb er nog aan gedacht.
Gisteren was het 20 jaar geleden dat mijn Jan een hartinfarct kreeg hoe lang is het van jou Jan geleden?
Ik heb nu geen tijd moet naar mijn werk maar kom er vanavond op terug.

LiefsAfbeelding
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 21-08-2013 19:46

Lieve Siny,

Ik heb het ook hoor dat ik niet altijd zin in praten heb als er wat is bij ons.
Ook kan ik mij dan niet zo goed concentreren
Voor je huis fijn dat je in huis werkt maar denk je wel om jezelf?

Ook lastig dat Cindy niet weet dat jullie op de hoogte zijn aan de andere kant is het voor haar makkelijker.

Het lijkt mij heel moeilijk als je zo’n band heb met je moeder.
Dan de zorgen om Alec dat komt met deze situatie ook niet ten goede.


Als je partner een eigen bedrijf begint kan het alleen maar goed gaan als je steun van je partner hebt.
Jasper is twee en een half jaar geleden voor zichzelf begonnen en wil het slagen is het hard werken om naam te maken.
De 1e drie jaar zijn het zwaarste maar wat jij schrijft lijk het wel dat Cindy er niet achter staat.

Natuurlijk is het goed dat ze haar eigen geld verdiend maar ten koste van …….. is zeker niet goed.
Jou zoon kan toch ook niet voor de kinderen zorgen want ook hij moet werken.

Wat een raar verhaal van jullie familieweekend maar omdat Renè en Cindy niet samen overleggen ga je dit soort dingen krijgen.
Pffff wat heeft dat mens (haar moeder) een dikke vinger in de pap zeg niet normaal.
Heeft ze dan niet in de gaten dat ze tussen deze relatie zit.

Fijn dat het redelijk gaat met Jan maar ben wel benieuwd wat de cardioloog gaat zeggen.

Wat stress kan doen he het slaat altijd op je zwakste plek balen hoor

Gisteren naar de rechtbank geweest we moesten eerst door een scan en de tas in een bakje door de scan toen mochten we doorlopen.
De zaak voor ons was 1 uur uitgelopen dus wij hebben er lang gezeten.
Wat wel leuk was de bode ging uitleggen aan Jolein hoe het in zijn werk ging en Jolein vertelde dat ze advocate wil worden.
Zeg ze vind je het leuk om een toga te passen en als jij je telefoon bij je hebt mag je er een foto van maken nou dat vond ze wel wat.

Misschien onze advocate in spè wie weet :grin:

Afbeelding

Bij de rechter stelde het niet veel voor ze stond met 5 minuten weer buiten lekker snel verdiend voor de rechter.
Jorinde wilde ook mee naar binnen want ze zei ik mag niets zeggen maar wil er wel bij zijn maar ze werd door de rechter weg gestuurd flauw he.

Ja we hebben alle drie veel zorgen ieder op zijn eigen manier maar zou het echt aan de leeftijd liggen…… hahahaha



Siny hou je goed en denk wel om jezelf en doe voorzichtig met je rug.
Sterkte he.

Corrie hoe is het nu bij met jou en met Leo?

hugs
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 21-08-2013 20:54

lieve Corrie
Dan is communicatie ook een groot probleem want zij luistert naar twee maar ze moet met Renee het huis kids en alles delen .

Schoonmoeders sommige zou je wat

Heerlijk dat het met jan goed ging met sporten
Tja en dan jj he gaan schoonmaken
Moet je vooral doen zeg
(kan je hier niet een dagje komen )stttttt
de communicatie is ook een probleem tussen René en Cindy
hij zegt we kunnen hardstikke goed met elkaar over de telefoon praten
ik zei..dan moeten jullie dat maar even meer gaan doen
haar moeder heeft voor 2 jaar terug een lichte herseninfarct gehad en sinds die tijd is het alleen maar eregr geworden

tja en schoonmaken, dat is iets wat ik al langere tijd voor het merendeel alleen doe, zo ook de tuin
we hebben een huis van 3 verdiepingen en een tuin, tja dan weet je het wel :wink:
als je dichterbij woonde kwam ik vast en zeker een keertje langs :grin:

net als Cobi vraag ik me ook af
hoo gaat het nu met Leo en natuurlijk ook met jou?
dikke hugs
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 21-08-2013 21:15

lieve Cobi
Ik heb het ook hoor dat ik niet altijd zin in praten heb als er wat is bij ons.
Ook kan ik mij dan niet zo goed concentreren
Voor je huis fijn dat je in huis werkt maar denk je wel om jezelf?

Ook lastig dat Cindy niet weet dat jullie op de hoogte zijn aan de andere kant is het voor haar makkelijker.

Het lijkt mij heel moeilijk als je zo’n band heb met je moeder.
Dan de zorgen om Alec dat komt met deze situatie ook niet ten goede.


Als je partner een eigen bedrijf begint kan het alleen maar goed gaan als je steun van je partner hebt.
Jasper is twee en een half jaar geleden voor zichzelf begonnen en wil het slagen is het hard werken om naam te maken.
De 1e drie jaar zijn het zwaarste maar wat jij schrijft lijk het wel dat Cindy er niet achter staat.

Natuurlijk is het goed dat ze haar eigen geld verdiend maar ten koste van …….. is zeker niet goed.
Jou zoon kan toch ook niet voor de kinderen zorgen want ook hij moet werken.

Wat een raar verhaal van jullie familieweekend maar omdat Renè en Cindy niet samen overleggen ga je dit soort dingen krijgen.
Pffff wat heeft dat mens (haar moeder) een dikke vinger in de pap zeg niet normaal.
Heeft ze dan niet in de gaten dat ze tussen deze relatie zit.

Fijn dat het redelijk gaat met Jan maar ben wel benieuwd wat de cardioloog gaat zeggen
Jan heeft z'n eerste grote infarct op 25 oktober 2005 gehad en is toen gedotterd
ook ik ben benieuwd wat de cardioloog vrijdag zegt
eigenlijk is het aan de ene kant goed dat Cindy het niet weet, nu praat ze nog onbevangen tegen ons
de andere kant is dat ik nu niet met haar erover kan praten, en vragen hoe zij alles ziet , zoals het loopt tussen haar en rené, en ook vooral hoe het tussen haar en moeders gaat
we moeten gewoon afwachten, en dat is soms heel moeilijk

tegen ons zegt Cindy wel dat René het gaat lukken met z'n eigen zaak, jammer genoeg niet rechtstreeks tegen hem
het is zeker waar dat de eerste jaren moeilijk zijn, gelukkig hebben ze flink kunnen sparen voor als het even tegenzit
en ja..dat met ons famiieweekend vonden wij ook heel raar
Cindy belde mij en vroeg of haat kleine nefkje mee mocht op de zaterdagmiddag
ik heb maar gezged dat het goed was, en toen pas hoorde ik de reden
was met stomheid gelagen, maar ja..ik wilde wel dat onze kinderen er allemaal waren, Alec en chris hadden zich er op verheugd

ik weet niet of haar moeder in de gaten heeft wat voor negatieve invloed ze op het gezin van Cindy heeft

wat leuk dat Jolein de uitleg kreeg gisteren in de rechtbank
jammer dat ze niet mee mocht naar binnen, maar ze heeft wel een mooie fot van de rechter kunnen maken
ik hoop dat de uitspraak voor allen goed heeft uitgepakt, en zeker voor de kinderen en Sandra
Ja we hebben alle drie veel zorgen ieder op zijn eigen manier maar zou het echt aan de leeftijd liggen…… hahahaha
kan niet anders dan onze jonge leeftijd zijn hahaha
dikke hugs
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 21-08-2013 21:45

wat leuk dat Jolein de uitleg kreeg gisteren in de rechtbank
jammer dat ze niet mee mocht naar binnen, maar ze heeft wel een mooie fot van de rechter kunnen maken
ik hoop dat de uitspraak voor allen goed heeft uitgepakt, en zeker voor de kinderen en Sandra
De foto is niet de rechter maar Jolein die advocaat wil worden.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat de uitspraak zal zijn zoals er in het convenant staat.
Dat is ze blijven bij hun moeder en gaan om het weekend naar hun vader en tussendoor als ze er behoefte aan hebben
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 21-08-2013 21:51

Wat een mooie foto van Jolein zeg
Ze straalt het wel uit zeg hugs

Tja hoe ouder we worden :twisted:
Wat gaat René eigenlijk doen met z,n eigen zaak?


Hier gaat het af en aan zo kan hij dingen zo niet


En ik vind dat hij meer moet zoeken naar woorden
Vanavond nog een foon gehad van een parkinson vrouw uit Sittard
Hij moet naar een tehuis cry
Dat zei ik tegen Leo wij zijn daar ook altijd open en eerlijk in geweest en ik zei tja zolang ik het nog kan redden hoeft het niet..

En met dat redden verleg ik steeds mijn grenzen niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk .

Dat zei lammy ook uit Sittard ze zijn er en ondanks dat ze niet altijd je hulp nodig hebt werken jou hersens wel want je merkt het gelijk .

Gelukkig zei hij zelf afgelopen dinsdag volgende week ga ik weer met de bus scheelt mij ook weer tijd

Heb mijn nicht ook gebeld en gevraagd of ze in plaatst van volgende week donderdag vrijdag wil komen

Leo gaat gewoon naar dag opvang
Wel hebben we bridge ook afgezegd voorlopig weer iets in leveren ...
Gelukkig slaap ik wel s nachts en dat merk ik gelukkig ook ..

En verder is ons wereldje klein maar geniet gewoon maar van het mooie weer jullie berichten
Gisteren met jeroen uit lunchen geweest vond hij machtig
Eerste keer saampjes


hOE IS HET MET DE ZAADJES KOMEN ZE AL NAAR BOVEN :wink: caps lock

Lieverds sterkte en hugs

Morgen naar DE NEUROLOOG DAARNA NAAR MIJN ZWAGER ZIT TOCH IN DE ROUTE

caps lock GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


hugs en bedankt voor jullie oogjes die dit lezen clever butterfly
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 22-08-2013 10:38

goede morgen lievrds
ooh Cobi, had niet gezien dat het Jolein is ..is de fot nog mooier :grin:
Wij hebben er alle vertrouwen in dat de uitspraak zal zijn zoals er in het convenant staat.
Dat is ze blijven bij hun moeder en gaan om het weekend naar hun vader en tussendoor als ze er behoefte aan hebben
dat hoop ik echt met julie mee

René doet in sensoren, iets technisch
hij is werktuigbouwkundige en was de laatste jaren steeds onderweg
nu wilde hij dat heel graag voorzichzelf gaan doen
de eerste klanten heeft hij en ook al iets verkocht..het begin is er
het telefoontje gisteren van de parkinsonvrouw uit Sittard kwam vast als geroepen
midenr natuurlijk dat haar man opgenomen moet worden
kon jij met een ervaringsdeskundige praten..ze weet precies waar ook jij en Leo tegen aanlopen
het is zeker heel goed dat jullie er samen openlijk over praten..jammer dat de bridge nu niet kan, jammer dat er steeds meer ingeleverd moet worden
hopelijk krijgen jullie vandaag van de neuroloog meer duidelijkheid
fijn te horen dat je 'snachts wer goed kan slapen..
zeker word je wereld kleiner als er ziekte in het spel is, buitenstaanders hebben dat meestal niet door

gaaf day je met Jeroen hebt geluncht, lekker met z'n tweeën
even de zorgen achter je laten voor een korte tijd :grin:

wens jullie beide een hele fijne dag en tot laters
hugs
Plaats reactie