Vandaag

[img]ttps://www.mupload.nl/img/jsfi4shvleff.gif[/img]
Afbeelding

Moderator: Corrie

Plaats reactie
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Vandaag

Bericht door Corrie » 19-07-2013 22:37

Was ik ook naar mijn zwager waar het trouwens wel erg achteruit mee gaat cry
Maar hij p een gegeven moment wel zei ik vind het eigenlijk niet leuk meer
Nee hè Chris zei ik kan het me indenken
Voor jou is het ook zwaar.... de schat cry
Maar wat moet je dan dat weet hij dan weer niet... van de ene kant gelukkig


Maar ik waardeer het wel dat je komt zei hij

Verder gewoon geluncht daar
Wat erg goedkoop is daar trouwens
Een nasi een uiensoep een broodje parmaham 7,20...

Chris weer blij met zijn soep


Maar daarvoor waren we in Alkmaar had juist niets gezegd

Bij leo z,n neuroloog
Hij krijgt er nu 3 pillen bij want het is een proef om zijn overbeweegelijkheid wat tegen te gaan
Veder nog wat gepraat over hoe het gaat .
En tja weinig aan te doen vooral dat praten
Maanen zijn toch al niet van die praters zei hij en nu versterkt het..


Eerst maar afwachten wat deze medicatie doet

En z rommelen we verder hier in de hitte

Morgen op het fietsie naar stad heb niet veel nodig daar wat comte voor mijn kleindochter en kip

gA MAAR MET HET FIETSJE GOED VOOR DE KNIEËN hmmm caps lock caps lock

tREKKEN JULLIE HET NOG EEN BEETJE MET ALLES HUGS cORRIE caps lock caps lock caps lock caps lock GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Word gek van die capslock hiihihihihi
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-07-2013 10:42

goede morgen Corrie
wat is je zwager een dappere en sterke man zeg..hoe hij omgaat met z'n ziekte
wel fijn dat je er zo goedkoop kan eten en dat ook hij heeft genoten

jammer te lezen dat het met Leo niet beter gaat..hopelijk doen de 3 pillen z'n onbeweeglijkheid stoppen
en ja praten over hoe het gaat..klopt mannen zijn geen praters..heb er hier ook zo 1 , alhoewel het de laatste tijd iets beter gaat

de hitte trekken we nog, zolang het maar niet debenauwde warmte komt, want dan komt Jan niet buiten..slaat z'n hart niet meer goed
gisteren de douche een grote beurt gegeven, lekker verfrissend met de hitte

de CAPSlock is je grote vriend hahaha
hugs
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 20-07-2013 11:20

Wat moeilijk voor je zwager he maar een bewondering zoals hij ermee omgaat.
Niemand kiest voor de aftakeling en logisch dat hij het niet weet
Je kunt er alleen maar voor hem zijn en meer niet dat maakt het zo moeilijk.

Heerlijk dat je er zo goedkoop kunt lunchen dat scheelt weer.

Hopen dat de proef met de medicijnen bij Leo aanslaat dat zou meer rust geven.
Mannen en praten dat zijn er maar weinig gegeven en als ze een keer praten merken ze wel dat het kan opluchten en toch praten ze de volgende keer weer niet.
In dit geval is het voor jou ook erg moeilijk.

Ik trek het redelijk met de warmte veel in de schaduw en s’avonds buiten zitten en in huis is de ven mijn trouwe vriend.

Is Renate alweer terug van vakantie?
Goed dat je gaat fietsen maar met dit weer wel lekkerder dan de auto

Ken jij de capslook er niet uit halen hahahaha maar volgens mij ben je er gek op hoor


Karin en Jasper zijn gisteren naar Luxenburg gereden en gaan vandaag weer verder.
Het hangt van Karin af of ze er drie of vier dagen over de reis gaan doen.
Ik heb ze gisteren uit gezwaaid maar vond het wel moeilijk hoor wij gaan al jaren met elkaar op vakantie en uitgerekend nu konden we geen drie weken met hun mee.

Daarna naar Sandra gegaan om Jolein en Jorinde gedag te zeggen die gaan vandaag 1 week met hun vader op vakantie.

Sandra heeft psoriasis gekregen toen ze 32 jaar was maar het was altijd een klein beetje maar nu je wilt niet weten hoe ze er uit ziet.
Ze loopt al een tijdje bij een psoriasispoli en dat ging best redelijk goed maar nu heeft ze er een allergie bij gekregen en ze weten niet waarvan de allergie is omdat ze geen nieuwe producten heeft gebruikt.

Nu heeft ze een prednisonkuur gekregen om haar huid tot rust te krijgen.
Ze houd zich flink hoor maar ik vind het zo erg voor haar ze doet zo haar best met alles maar dit doet haar zelfvertrouwen geen goed.

Ik wou dat ik van mijn meiden wat over kon nemen zodat het voor hun makkelijker word maar helaas hebben we dit niet in de hand maar daar weten jullie alles van.

Op mijn werk is er ook nog steeds gedonder we moeten veel meer klanten op een dag doen en krijgen 2.45 euro per uur minder maar dat laat ik over mij heen komen dit vind ik het minst belangrijkste.

Zo weten jullie waar mijn energie naar toe gaat gelukkig hebben wij nu 3 weken vakantie waarvan we 1 week naar Frankrijk gaan naar Karin en Jasper.

Siny hoe is het nu bij jullie en met Alec?

Corrie en met jou want al hebben jullie het zwaar ik hoop wel dat jij jezelf niet vergeet.

Ieder huisje heeft zijn kruisje dit zien we in ons kleine clubje terug.

Ik ga nu snel een douche pakken want ik zit nog in nachtgewaad hahaha

Dikke hugs voor allebei
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-07-2013 11:36

@ Cobi
jij krijgt het behoorlijk voor je kiezen met de zorgen om je meiden, en je werksituatie
en dan nog ook je meiden uitzwaaien voor de vakantie..valt allemaal niet mee
stress doe psoriasis verergeren, dat heeft Jan ook toen aan het licht kwam dat alec iets extra's mankeerde
gelukkig gaat het redelijk goed met hem..hij lbijft nog een jaar opdezelfde school
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 20-07-2013 20:51

Tja jij zit ook niet lekker zo cobi hugs
Kan me indenken dat je denkt kon ik maar wat over nemen
En wat siny zegt stres doet ook erg veel voor Sandra die nu een week op zich zelf moet zijn zonder de kids
Wat ook zwaar zal vallen maar ook misschien goed om zelf even dingen op een rijtje te zetten
Stres doet zulke rare dingen met mensen
Als Leo stres heeft gaat jij shaken .
Tja we wachtten wel af met de medicatie beter wordt het nooit
En natuurlijk denk ik echt wel om mij zelf hugs
Maar dit lijf wordt ook ouder doe veel langer over de dingen en mij knie beperkt mij ook erg
Nog een week is de fysio weer terug .
Wat vervelend zeg dat geklooi met je werk en dat scheelt nog al wat 250 minder :twisted: :twisted:
En maar graaien in de top grrrrrrrrrrrrrrrr

Ja lachen jullie maar met die caps lock

Weet je voorheen praten we wel maar de laatste jaren gaat het steeds meer achter uit hij kruipt echt in zich zelf
Maar gelukkig merkt Renate het ook maar het is hier soms ergggggggggggggggg stil :twisted:


Renate komt woensdag weer thuis ze hebben het naar hun zin zijn wat wijn huizen afgeweest dus ik grapte op een gegeven moment ook rosé mee nemen hè


Hij is echt een rode wijn drinker


Voor jan zijn dit dus ook geen lekkere dagen hoe doet hij dat in grieken land dan siny ?


Zo ben weer bij hier ga verder even koekeloeren meisjes fijne avond beiden en hugs hugs
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 21-07-2013 10:44

Voor jan zijn dit dus ook geen lekkere dagen hoe doet hij dat in grieken land dan siny
de warmte is daar toch anders Corrie, net als in Spanje..het is niet zo benauwend
daar kan hij er goed mee omgaan..hier zit hij overdag gewoon in huis als het tropisch warm is
en 'savonds gaan we naar buiten de tuin in

kan me goed voorstellen dat het errug stil is nu reante en de kinderen er niet zijn..nog ff geduld..en wie weet neemt ze lekkere wijn mee :grin:

kan jij niet beter huishoudelijke hulp aanvragen voor de grote klussen in huis Corrie
scheelt toch een hoop lichamleijke inspanning
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 21-07-2013 15:22

Siny

Ergens heb je wel gelijk maar vaak denk ik kan het nog zelf wel in etappen :oops:


Kijk wat ik op mijn scherm heb gezet hugs

Afbeelding


mijn zwager Chris Leo schrok zich een hoedje van morgen hihihi
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 22-07-2013 15:11

oohh wat gaaf Corrie
moet ff lachen dat Leo schrok haha


ook ik wil geen thuishulp..denk ook dat alles nog wel gaat..en zeker in etappes
lekker baas blijven in eigen huis..bevalt nog steeds goed
hugs
Plaats reactie