weer terug van het zkh

hier kan je iemand sterkte wensen met haar gezondheid
of zo maar om haar sterkte te wensen .

Gast

weer terug van het zkh

Bericht door Gast » 09-05-2016 17:18

goedemiddag allemaal
zo we zijn weer thuis want vanmorgen moest ik om 11 uur in het zkh zijn voor een bloedtransfusie en dat duurde dus 4 uur.
mijn hb was te laag en woensdag starten we weer met de 2e kuur chemo dus dan is het wel op pijl en kunnen we weer volop er tegenaan.
volgende week wordt er een infuuspoort geplaatst want het is zoeken naar een ader die geschikt is voor het infuus maar ook voor elke keer bloedprikken en dan hoeft dat niet meer want dan wordt steeds in de infuuspoort geprikt.
deze wordt onder de huid aangebracht ter hoogte van het sleutelbeen.
eind van de maand ct scan om te kijken wat de chemo gedaan heeft en dat weten we 1 juni dan. daarna willen we lekker op vakantie en als we dan terug zijn weer verder met chemo? wie weet. het enige wat we weten is dat ik niet beter wordt,dus elke chemo die ik aankan doen we . allemaal een hele fijne dag
Gebruikersavatar
Tino
Berichten: 5429
Lid geworden op: 17-01-2010 16:06

Re: weer terug van het zkh

Bericht door Tino » 09-05-2016 17:21

Sjanie schreef:goedemiddag allemaal
zo we zijn weer thuis want vanmorgen moest ik om 11 uur in het zkh zijn voor een bloedtransfusie en dat duurde dus 4 uur.
mijn hb was te laag en woensdag starten we weer met de 2e kuur chemo dus dan is het wel op pijl en kunnen we weer volop er tegenaan.
volgende week wordt er een infuuspoort geplaatst want het is zoeken naar een ader die geschikt is voor het infuus maar ook voor elke keer bloedprikken en dan hoeft dat niet meer want dan wordt steeds in de infuuspoort geprikt.
deze wordt onder de huid aangebracht ter hoogte van het sleutelbeen.
eind van de maand ct scan om te kijken wat de chemo gedaan heeft en dat weten we 1 juni dan. daarna willen we lekker op vakantie en als we dan terug zijn weer verder met chemo? wie weet. het enige wat we weten is dat ik niet beter wordt,dus elke chemo die ik aankan doen we . allemaal een hele fijne dag
Heel veel sterkte hoor hug hug met alles
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 09-05-2016 18:51

We hopen dat de chemo zijn werk doet zodat je nog lang bij je gezin mag zijn.
Sterkte met alles en het zou fijn zijn als je op vakantie kan.
Liefs van mij hug hug
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-05-2016 23:33

pfff heftig dit allemaal te lezen en op vakantie lijkt me een goed medicijn sterkte en liefs Corrie
Gast

Bericht door Gast » 10-05-2016 09:37

dank jullie wel.
bij ons is de eerste heftigheid al over hoor. we gaan nu gewoon voor kwaliteit en verlenging van mijn leven. <na de bloedtransfusie voel ik me idd beter en minder moe, maar ja morgen gaat het nieuwleger soldaten de strijd weer aan met de tumor.
Ik hoef me werkelijk nergens druk over te maken Leen doet echt alles.
vanmorgen de cz gebeld i.v.m. een pruik want heb nu mijn eigen haar nog maar ik denk dat het na de tweede kuur dus wel of heel dun is of dat het er helemaal af is. maar goed kom tijd komt raad. met een verwijzing krijg je 418 euro vergoed en ja dat gaat dan wel af van het eigen risico maar ja dat was 5 januari al op. du sdat komt dan mooi uit.
lieve meisjes ik hou jullie op de hoogte hoor.
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 10-05-2016 09:53

Blijf het heftig vinden en petje af dat je ons deel er van laat maken hug Corrie
Gebruikersavatar
joke56
Berichten: 9475
Lid geworden op: 17-01-2010 15:13

Bericht door joke56 » 10-05-2016 10:30

heel veel sterkte sjanie hug
roos1
Berichten: 1424
Lid geworden op: 28-01-2010 22:44

Bericht door roos1 » 10-05-2016 10:52

Afbeelding

Lieve sjannie,ik krijg echt kippenvel als ik dat lees.
Ik moet je echt bewonderen ,vecht er maar goed tegen ,je weet maar nooit,en anders tracht toch zoveel mogelijk te genieten,van alles wat enig zins mogelijk is.Wij hebben zo een verschot opgedaan over twee jaar van mijn man ,maar ik kon het dan niet,hier opzetten,nu moet hij om de 3m op controle,de laatste keer zag de dokter terug wat in de csanner,hij moest weer een puctie doen weer 8d in onrust ,maar het waren gelukkig geen slechte cellen.Maar het is toch iedere angstig he.
Sjanie ik wens je het allerbeste toe,en denk veel aan u,hoe je het zou stellen.
een lieve groet Roos
gastenboek van RoosWie veel lacht,krijgt later de rimpels op de juiste plaats!
Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 10-05-2016 11:03

roos1 schreef:Afbeelding

Lieve sjannie,ik krijg echt kippenvel als ik dat lees.
Ik moet je echt bewonderen ,vecht er maar goed tegen ,je weet maar nooit,en anders tracht toch zoveel mogelijk te genieten,van alles wat enig zins mogelijk is.Wij hebben zo een verschot opgedaan over twee jaar van mijn man ,maar ik kon het dan niet,hier opzetten,nu moet hij om de 3m op controle,de laatste keer zag de dokter terug wat in de csanner,hij moest weer een puctie doen weer 8d in onrust ,maar het waren gelukkig geen slechte cellen.Maar het is toch iedere angstig he.
Sjanie ik wens je het allerbeste toe,en denk veel aan u,hoe je het zou stellen.
een lieve groet Roos

Roos jij bent ook dapper dat je het nu neerzet en gelukkig nu even geen stres meer het blijft angstig dat weet ik ook ja hug hug
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 10-05-2016 11:07

Lieve Sjanie

Heel bewonderenswaardig en dapper hoe je hier mee omgaat,want het is nogal wat allemaal.
Ik wens je veel succes morgen met het " nieuwe leger soldaten " ,zoals je dat zelf noemt ..
Zal duimen voor je dat ze winnen en dat jullie zullen gaan genieten van een mooie vakantie daarna.

hug Afbeelding
Plaats reactie