In gesprek met.... 24-03-2013

Gast

Bericht door Gast » 25-03-2013 13:06

1..hoe heb je Leen leren kennen

Leen heb ik leren kennen toen ik lid geworden ben van de wandelvereniging, was toen 10 jaar maar we hebben verkering gekregen toen ik 14 en Leen 17 jaar was. inmiddels zijn we dus ruim 41 jaar getrouwd.

2..heb je een hartsvriendin[nen]
heb wel vriendinnen maar een hartsvriendin nee.
ben meer een allemansvriend.

3..ben je tevreden met jezelf
ik ben tevreden met mezelf, al zouden er wel kilo's af moeten

4..wil jij nog iets overdoen als je de kans had

als ik de kans had om iets over te doen, dan denk ik dat
ik naar het buitenland verhuisd zou zijn. samen met Leen
nu is dat een stuk moeilijker omdat we de kinderen hier hebben en
de kleinkinderen.

5.. wat is je favoriete avondje of dagje uit

heb ik niet.
zou wel graag vaker naar onze vrienden in schotland willen


dan je wel Siny voor je vragen
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 27-03-2013 13:53

dank je wel Sjanie voor je leuke reacties op m'n vragen
Afbeelding
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 01-04-2013 21:23

Hallo Sjanie,

De laatste week dat we jou vragen kunnen stellen hier zijn mijn vragen voor jou.


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

2: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

3: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

4: Jou vader heeft jaren lang in een verpleeghuis gewoond vond je het niet moeilijk en hoe ging je ermee om.

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.

Als ik te persoonlijk ben sla je de vraag maar over hoor groetjes Cobi
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 01-04-2013 21:40

1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

te makkelijk

2: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

Ik heb het meeste moeite met het ouder worden dat er in je naaste omgeving steeds meer mensen weg vallen.

3: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

ik ben van uitstellen en op het laatste moment het in orde maken.

4: Jou vader heeft jaren lang in een verpleeghuis gewoond vond je het niet moeilijk en hoe ging je ermee om.

Tja, jij kende mijn vader, dat vind ik nog steeds byzonder. ook dat jij door je man dezelfde achternaam hebt als mijn meisjesnaam. Ik vond het de eerste vier weken nadat hij in het ziekenhuis kwam met het herseninfarct zwaarder als de jaren erna in het verpleeghuis.
Het gebeurde soms wel eens dat ik bij hem kwam en dat hij gewoon tegen me zei ben je er al weer? Waarom, omdat mijn vader vond dat we gewoon door moesten gaan met ons leven, want ook hij heeft dat gedaan in het verpleeghuis. Mijn vader is heel goed verzorgt in het verpleeghuis en hij vond alles goed. Mijn vader hield van voetballen en was elke zaterdag op het voetbalveld in barendrecht te vinden. Toen hij dus in De Elf Ranken terecht kwam was dat ineens niet meer mogelijk dacht hij. maar door gesprekken met Simon is hij er weer naar toe gegaan. Ik heb altijd veel respect en waardering voor mijn vader gehad.Mijn vader aanvaardde wat hem was overkomen en dat vind ik knap. Hij hield van borduren en dat kon hij niet meer. maar lezen wel, kaarten en naar de bingo gaan en elke zondag als de vrijwilligers hem kwamen halen ging hij vol overtuiging mee naar de kerk.

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.


Een wens voor mezelf. tja dat is toch mijn kleinkinderen te zien opgroeien tot volwassen kerels, alhoewel er twee al aardig op weg zijn
Als ik te persoonlijk ben sla je de vraag maar over hoor groetjes Cobi


dank je wel voor je vragen
_________________
Gast

Bericht door Gast » 03-04-2013 21:10

1) welke kleuren kies je voor kleding kopen?
2) hoe ziet globaal je dag eruit?
3) wat betekent de pc/laptop voor je?
4) wat doe je het liefst, hobby of winkelen, of wat anders, maar dan zonder je man? Waar kun je jouw man niet bij gebruiken, bedoel ik
5) Heb je een zonnig karakter?

je hebt al zoveel gezegd, dat het lastig is vragen te bedenken.
Gast

Bericht door Gast » 06-04-2013 17:42

@sjanie

je vergeet me? hmmm :grin:
Gast

Bericht door Gast » 06-04-2013 18:26

nee hoor José maar als ik op het forum kom dan klik ik altijd nieuwe berichten aan en hij geeft dit nu pas door.
maar ik ga ze beantwoorden hoor.


1) welke kleuren kies je voor kleding kopen?

als ik kleren koop, zelden in de winkel meest via internet want ik heb een hekel aan winkelen. maar kleuren, mijn kleuren zijn het meest zwart, grijs rood en blauw.
2) hoe ziet globaal je dag eruit?

hoe mijn dag eruit ziet kan beter zeggen hoe mijn week eruit ziet.
komende week, maandag rond 11 uur ga ik Lars ophalen in Valkenswaard, dan naar huis, en de middag dan houdt Lars me wel bezig.
dinsdag, ga ik met de bus ri valkenswaard, ook Lars ophalen maar dan blijf ik daar totdat Leen klaar is met werken en die pikt mij en Lars dan op en dan ben ik ook bezig met Lars. als die weg is, eten koken, we kijken rond kwart voor vijf naar een programma op BBC, na het avondeten is de tv meestal uit.dan lees ik wat, of ben ik aan het breien of internetten, ook wel gewoon dingen opzoeken voor de vakantie bv.
woensdagmorgen, rond 8 uur opstaan, alleen ontbijten(Leen is dan al bijna 23 uur weg) hond uitlaten, dan om 10 uur naar de pedicure, om half elf ga ik even op de koffie in het Lucia, dat is het ouderenontmoetingspunt(waar ik ook penningmeester van ben) 's middags ben ik daar weer want dan is er de modeshow, georganiseerd door de KBO, de bond van ouderen, tja als bestuurslid moet je dan ook je neus laten zien. de donderdag, 's morgens bloedprikken, kan hier in het dorp 2x per week. dan naar huis, dan doe ik ook nog hh taken, en tussendoor de administratie van de stichting, om half twee naar het Lucia voor het welzijnswerk van de Welfare Rode Kruis. tot half vier.
als ik dan thuis kom is Leen ook thuis en drinken we samen koffie.
daarna gaat Leen de hond uitlaten en ik doe nog wat in huis.
na het eten staat er dan om half acht een vergadering gepland i.v.m. koninginnedag
vrijdagmorgen, doen we samen boodschappen bij de Liddl . dan boodschappen opruimen en dan koffie, lunchen. en in huis wat doen.
Leen gaat naar bed, want die moet 'snachts werken.vrijdagavond, flikken maastricht kijken(zit nog steeds te wachten wanneer de ME in actie komt want dan speelt mijn oudste zoon mee) en om half elf kijken we naar moordvrouw.
zaterdag is meestal een rommeldagje
en de zondag uitgebreid ontbijten en laptop, lezen tv kijken.
nou dit was dus deze week.



3) wat betekent de pc/laptop voor je?

mijn laptop betekend voor mij nieuws vergaren en social media.Maar ik moet er wel bij zeggen als ik hem niet zou hebben, geen probleem want dan ga ik gewoon lezen of handwerken(als dat lukt)
dus de laptop is echt niet alles zaligmakend hoor.

4) wat doe je het liefst, hobby of winkelen, of wat anders, maar dan zonder je man? Waar kun je jouw man niet bij gebruiken, bedoel ik


nou zeer zeker niet winkelen.
dus dan is het hobby. maar ik vind mijn vrijwilligerswerk ook heel leuk.
en waar ik Leen niet bij kan gebruiken? dat is voor mij een moeilijke
José waarom, omdat we zolang we getrouwd zijn altijd alles samen hebben gedaan.

5) Heb je een zonnig karakter?

of ik een zonnig karakter heb, ik ben zelden chagerijnig, dus ja dan heb ik een zonnig karakter

je hebt al zoveel gezegd, dat het lastig is vragen te bedenken.



José ik hoop dat je tevreden bent met de antwoorden.
Gast

Bericht door Gast » 06-04-2013 20:50

bedankt voor de antwoorden! Had nooit gedacht dat je van breien houdt. :grin: Aan winkelen heb ik ook een hekel, dat kan ik ook niet lang volhouden, fysiek dan.

Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 06-04-2013 21:16

Sjanie bedankt voor de antwoorden ik heb er van genoten hug
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 06-04-2013 21:29

graag gedaan hoor

ik heb zo uitgebreid mogelijk geantwoord.
Plaats reactie