In gesprek met .... 24-02-2013

Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 04-03-2013 19:08

Lieve Siny,

Er zijn al veel vragen geweest maar ik heb er toch nog een paar voor jou.


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

2: Zou je vrijwilligerswerk willen doen als je tijd hebt.

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

Ik ben benieuwd naar jou antwoorden.

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 05-03-2013 23:17

Cobi

Er zijn al veel vragen geweest maar ik heb er toch nog een paar voor jou.


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk
ik was altijd een peitje precies..de laatse jaren een heel stuk gemakkelijker geworden, en dat bevalt me heel goed moet ik erkennen

2: Zou je vrijwilligerswerk willen doen als je tijd hebt.
ik heb altijd vrijwilligerswerk bij de handbalclub gedaan, , ongeveer 30 jaar, nu help ik nog 2 a 3 keer per jaar bij de jeugd

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.
dat mijn lijf, lees rug, niet meer kan en in mijn hoofd nog wel..het heeft me heel veel moeite gekost om dat te accepteren
verder heb ik met het ouder worden geen enkel probleem


4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.
--dan ben ik niet van het uitstellen, ik heb ze dan heel graag maar zo snel mogelijk gedaan, van uitstel komt bij mij afstel--:grin:

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.
---ik zou wel eens een keer een metarmorfose willen hebben, ..ben benieuwd hoe ik er dan na die tijd uitzie---- :grin:
felicitatieteam
Site Admin
Berichten: 774
Lid geworden op: 22-01-2010 20:02

Bericht door felicitatieteam » 10-03-2013 17:04

Hallo Siny,

Bedankt voor je antwoorden van de vragen die je de afgelopen twee weken hebt gekregen.
We hebben je een klein beetje beter leren kennen het was toppie

Het WFteam
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 10-03-2013 18:08

Bedankt voor je antwoorden zo weten we weer wat meer van jou maar ik vergat een reactie te geven.


Afbeelding
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 11-03-2013 11:15

@ Cobi
het is je vergeven hahaha hug
Plaats reactie