In gesprek met.... 10-02-2013

Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 17-02-2013 12:30

Hallo Beppie,

Ik heb al veel vragen voorbij zien komen en nu heb ik heb ook een paar vragen voor jou


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

2: Kook jij graag en probeer je recepten uit en zoja wat is je lievelingsrecept

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.


Succes met de vragen groetjes Cobi
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Beppie
Berichten: 7328
Lid geworden op: 17-01-2010 17:02

Bericht door Beppie » 17-02-2013 13:14

Cobi schreef:Hallo Beppie,

Ik heb al veel vragen voorbij zien komen en nu heb ik heb ook een paar vragen voor jou


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

Ik ben geen pietje precies maar wil wel graag alles schoon en verzorgt hebben.
Dus op z'n tijd poetsen e.d in huis.
Zomers graag bloemen buiten, waar ik dan elke dag langs ga om te kijken of er dode bloemen uit moeten.
Huis op zijn tijd laten schilderen e.d
Maar er mankeert echt nog wel wat aan hoor.
Ik ben zeker niet iemand als er kinderen zijn die ze dan achterna gaat om de vingertjes weg te halen. Doe ik wel als ze weg zijn.


2: Kook jij graag en probeer je recepten uit en zoja wat is je lievelingsrecept

Ik heb zeker gen hekel aan koken, maar ben niet echt iemand die recepten uit probeert. Dit ook omdat ik zelf altijd moet denken om mijn gewicht. Vaak worden er ingrediénten in verwerkt die ik dan weer niet mag.
Sinds Dick thuis is kookt hij meestal. Hij was toen hij vroeger vaarde kook/bakker aan boord.
Hij is wel vaak bezig met recepten, dit maakt hij dan meestal voor zichzelf en buren om het uit te proberen.
Als ik mee kan doen doe ik dat natuurlijk.


3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

Nou ik ben wel iemand die denkt maar snel die rot klus doen , dan heb ik het maar gehad. Zal toch moeten gebeuren hé.


Hoop je vragen naar tevredenheid te hebben beantwoord Cobi.
Zijn er nog vragen zie ik ze wel verschijnen.



Succes met de vragen groetjes Cobi
[url=http://corrie.forum2go.nl/het-eigen-ple ... -t144.html]gastenboek van Beppie[/url]

Heb geen kritiek op andere mensen
Heb alleen maar kritiek op jezelf.
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 18-02-2013 10:47

goede morgen Beppie

op de valreep probeer ook ik nog een paar vragen aan jou te stellen

1.. ben je een dag of nachtmens

2.. welk jaargeteide heb je het liefst

3.. mag je graag winkelen of juist niet

4..als je een nieuwe outfit moet hebben ga je dan liever alleen of liever met iemand

5.. heb je een hartsvriendin
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 18-02-2013 11:23

Dank je wel Beppie voor je uitgebreide antwoorden leuk om je zo een beetje te leren kennen.
Je hebt op mijn vraag 3 geen reactie gegeven heb je het over het hoofd gezien of wil je het liever overslaan dat is ook goed hoor geen punt.

Beppie schreef:
Cobi schreef:Hallo Beppie,

Ik heb al veel vragen voorbij zien komen en nu heb ik heb ook een paar vragen voor jou


1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

Ik ben geen pietje precies maar wil wel graag alles schoon en verzorgt hebben.
Dus op z'n tijd poetsen e.d in huis.
Zomers graag bloemen buiten, waar ik dan elke dag langs ga om te kijken of er dode bloemen uit moeten.
Huis op zijn tijd laten schilderen e.d
Maar er mankeert echt nog wel wat aan hoor.
Ik ben zeker niet iemand als er kinderen zijn die ze dan achterna gaat om de vingertjes weg te halen. Doe ik wel als ze weg zijn.


2: Kook jij graag en probeer je recepten uit en zoja wat is je lievelingsrecept

Ik heb zeker gen hekel aan koken, maar ben niet echt iemand die recepten uit probeert. Dit ook omdat ik zelf altijd moet denken om mijn gewicht. Vaak worden er ingrediénten in verwerkt die ik dan weer niet mag.
Sinds Dick thuis is kookt hij meestal. Hij was toen hij vroeger vaarde kook/bakker aan boord.
Hij is wel vaak bezig met recepten, dit maakt hij dan meestal voor zichzelf en buren om het uit te proberen.
Als ik mee kan doen doe ik dat natuurlijk.


3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

Nou ik ben wel iemand die denkt maar snel die rot klus doen , dan heb ik het maar gehad. Zal toch moeten gebeuren hé.


Hoop je vragen naar tevredenheid te hebben beantwoord Cobi.
Zijn er nog vragen zie ik ze wel verschijnen.



Succes met de vragen groetjes Cobi
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Beppie
Berichten: 7328
Lid geworden op: 17-01-2010 17:02

Bericht door Beppie » 18-02-2013 17:09

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

Afbeelding

Cobi sorry, ik heb deze vraag gewoon vergeten te beantwoorden.

Ik vind ouder worden geen probleem, mensen om me heen worden dat ook he.
Waar ik wel moeite mee heb is al de kwaaltjes die je bij het ouder worden krijgt. Dan weer dit, dan weer dat. Maar ja daar komen we niet onderuit hé.
Dus bij pijntjes maar tanden op elkaar en alles wat ik vroeger in één dag kon doen, nu maar verdelen over meerdere dagen.
Gelukkig kan ik alles nog zonder hulp doen. Natuurlijk helpt DIck me ook wel
[url=http://corrie.forum2go.nl/het-eigen-ple ... -t144.html]gastenboek van Beppie[/url]

Heb geen kritiek op andere mensen
Heb alleen maar kritiek op jezelf.
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 18-02-2013 17:34

Je hoeft geen sorry te zeggen dat was niet nodig.
Wel herkenbaar want ouderdom komt met gebreken en voor de 1 wat meer dan voor de ander.
Bedankt voor alsnog je antwoord op mijn vragen.
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Beppie
Berichten: 7328
Lid geworden op: 17-01-2010 17:02

Bericht door Beppie » 18-02-2013 18:11

siny schreef:goede morgen Beppie

op de valreep probeer ook ik nog een paar vragen aan jou te stellen

1.. ben je een dag of nachtmens

Ik ben morgens meestal tussen 7 en 8 uur uit mijn bed. Ik zal nooit tot bv 10 uur liggen, laat staan nog later.
Zeker in de zomer ben vroeg, zonde van dag denk ik maar.
Avonds ga ik meestal rond middernacht naar bed. Dus ja wat ben ik dan eigenlijk voor een mens. weet ik niet

2.. welk jaargeteide heb je het liefst

Ik heb deze vraag al een beantwoord hahaha. Ieder jaargetijde heeft zijn bekoringen.
Zomer , gezellig buiten kunnen zijn.
Herfst prachtige kleurenpracht, ook heel mooi.
Winter , gezellig en warm in huis. Gezellige feestdagen. Mooi als er een sneeuw en ijs komt.
En dan de Lente, mooi de eerste bloemen, groene blad , jonge dieren(lammetjes , vogels e.d.


3.. mag je graag winkelen of juist niet

Ik ben niet iemand die hele dagen kan en wil slenteren in winkels. Zo even wat winkels in oké , maar zeker niet zoals er velen zijn een hele dag naar een stad.
Ik houd bv ook niet van zoiets als een Huishoudbeurs.


4..als je een nieuwe outfit moet hebben ga je dan liever alleen of liever met iemand

Ik ga alleen, of met Dick. Soms bestel ik ook wel dingen via internet.

5.. heb je een hartsvriendin
Hahaha ook deze vraag heb ik al een keer beantwoord.
Ik heb veel vrienden, maar geen echte hartsvriendin.
Ik denk dat ik een vrij open persoon ben tegen iedereen.
Maar ik ben wel iemand die aan de buitenkant mezelf vaak vrolijker voor doe
alsdat ik van binnen me dan voel.

Als je nog vragen hebt zie ik ze wel verschijnen.


:-)
[url=http://corrie.forum2go.nl/het-eigen-ple ... -t144.html]gastenboek van Beppie[/url]

Heb geen kritiek op andere mensen
Heb alleen maar kritiek op jezelf.
Gast

Bericht door Gast » 19-02-2013 21:45

Komen mijn vragen:

1) wat zijn je eerste websites op de dag die je eerst bekijkt?

2) hoe vond je het, toen je in het ziekenhuis lag, je zoveel E-cards kreeg? Monterde je dat wat op?

3) helpen de pijnstillers goed? Uit ervaring weet ik dat na verloop van tijd je meer nodig hebt.

4) hoe ziet je dagindeling eruit?

5) Doe jij ook vrijwilligerswerk, net als je man? Je liet een keer de website zien van de jongeren die Dick helpt. Dat vond ik heel byzonder en fijn dat iemand als Dick er zich zo in vastbijt. Daarom de vraag: heb jij ook zoiets voor jezelf?

Als de vragen te persoonlijk zijn, hoor ik het graag. Ik ben niet altijd bot :grin: zou nog graag een vraag stellen: wat zijn je slechte eigenschappen? Hoef je niet te beantwoorden. :grin: :grin:
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 20-02-2013 11:33

lieve Beppie
:oops: ik dacht dat ik geen dubbele vragen had voor je
heb dus niet goed opgelet..een kwestie van ouder worden :wink: haha
dank je wel voor antwoorden
Afbeelding
Beppie
Berichten: 7328
Lid geworden op: 17-01-2010 17:02

Bericht door Beppie » 20-02-2013 20:06

Siny maakt geen bal uit meid. Als je nog vragen hebt zie ik ze wel verschijnen.
Groetjes
:grin:
[url=http://corrie.forum2go.nl/het-eigen-ple ... -t144.html]gastenboek van Beppie[/url]

Heb geen kritiek op andere mensen
Heb alleen maar kritiek op jezelf.
Plaats reactie