In gesprek met..... 23-12-2012

felicitatieteam
Site Admin
Berichten: 774
Lid geworden op: 22-01-2010 20:02

In gesprek met..... 23-12-2012

Bericht door felicitatieteam » 23-12-2012 14:26

.
We hebben een nieuwe in gesprek met, Rudy wilt

Afbeelding

Je mag hieronder de vragen stellen

Emmie succes de komende 14 dagen

Groeten het WFteam
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Mijn vragen aan Emmie

Bericht door rudy » 23-12-2012 15:38

Hoi Emmie Ik heb jou uitgekozen en ik kom even met je kletsen hier..hoop dat je het leuk vind ..


1..Je woont in Nieuw Vennep ,kom je daar ook vandaan ?

2..Je vertelde hier laatst dat er weer iemand bij je kwam inwonen
nadat de vorige bewoners eruit waren ,daar had je veel narigheid mee zoals brand .
Gaat dat nu weer goed en voel jij je weer veiliger met iemand in huis ?

3..Welke muziek en tv programma's vind jij mooi ?

4.. Heb je vriendinnen waar je wel eens gezellig bij op visite of mee op stap gaat ?

5..Wat is jou lievelingskostje ?

Dit zijn mijn vragen ,veel succes Emmie
Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 23-12-2012 15:47

Heb je veel mensen van deze site al eens in het echt ontmoet?

Doe je aan een sport?

Verf jij jou haar?

Maak jij kou elke dag op?

Zou jij wel in een ander land willen wonen?

Succes met beantwoorden
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Re: Mijn vragen aan Emmie

Bericht door casya » 23-12-2012 20:18

rudy schreef:Hoi Emmie Ik heb jou uitgekozen en ik kom even met je kletsen hier..hoop dat je het leuk vind ..


1..Je woont in Nieuw Vennep ,kom je daar ook vandaan ?

Ik ben in Utrecht geboren en kort daarna zijn we naar Loenersloot verhuist en op mijn 7de jaar zijn we naar Vreeswijk verhuist.
Daar heb ik tot mijn trouwen gewoond en toen ben ik weer in Utrecht gaan wonen en na 10 jaar zijn we weer naar Vreeswijk verhuist wat toen inmiddels Nieuwegein werd genoemd.
Daar hebben we maar 2,5 jaar gewoond omdat Hans, mijn man, in Bloemendaal ging werken en dat was veel te ver.
We zijn toen in 1975 in Nieuw Vennep gaan wonen.

2..Je vertelde hier laatst dat er weer iemand bij je kwam inwonen
nadat de vorige bewoners eruit waren ,daar had je veel narigheid mee zoals brand .
Gaat dat nu weer goed en voel jij je weer veiliger met iemand in huis ?

Ik heb nu een jonge vrouw van 28 jaar als huurster, en ik heb totaal geen last van haar en ik ben niet bang dat er de zelfde gekke dingen gaan gebeuren.

3..Welke muziek en tv programma's vind jij mooi ?

De muziek waar ik graag naar luister is heel veelzijdig, ik vind bijna alles wel gezellig,behalve het Nederlandse levenlied, die vind ik verschrikkelijk.
Maar echte voorkeur heb ik niet.
En de programma's op de TV waar ik graag naar kijk zijn ook veelzijdig maar van saops hou ik niet en ook niet van die home video's die vind ik helemaal verschrikkelijk.

4.. Heb je vriendinnen waar je wel eens gezellig bij op visite of mee op stap gaat

Een echte hartsvriendin heb ik niet en ook nooit gehad, ik ben altijd iemand geweest die liever mijn ding voor me zelf hield. Ik heb wel de jaren dat ik in Utrecht woonde een hele fijne vriendin gehad maar met mijn verhuizing naar Nieuw Vennep is dat flink verslapt. Contact heb ik wel met haar gehouden maar altijd per telefoon. En zij is kort geleden overleden.
Het klinkt misschien vreemd maar ik was altijd wel meer de vriendin waartegen van alles werd verteld, dan anders om.
Ik heb dan ook hier jammer genoeg geen vriendin waar ik af en toe mee optrek.

5..Wat is jou lievelingskostje ?

Oh jee, ik ben een alles eter, er zijn maar heel weinig dingen waar ik niet gek op ben, ik ben opgegroeid in een groot gezin en daar was het altijd eten wat de pot schaft, en dan leer je ook alles eten, wat ik niet lwekker vind dat is b.v. erwtensoep en koolraap, en mosselen eet ik niet want daar ben ik allergische voor.Ik ben een liefhebber van vlees en daarvan ben ik gek op bv. een T-bone steak.





Dit zijn mijn vragen ,veel succes Emmie
Afbeelding
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Bericht door casya » 23-12-2012 20:30

Antwoorden op Trudy haar vragen.

Heb je veel mensen van deze site al eens in het echt ontmoet?

Ik heb er een paar verschillende keren op de samenkomsten van VrouwZijn ontmoet,
maar Clasine is met haar dochter Jennine bij mij op de camping een dag op bezoek geweest en dat was in Kootwijk
en heel gezellig

Doe je aan een sport?

Vroeger heb ik heel veel getennist, en toen dat niet meer kon in verband met mijn auto-ongeluk
waar ik een verbrijzelde nekwervel heb opgelopen ben ik in de hondensport (de africhting) gegaan.
Daar heb ik 25 jaar aan gedaan, eerst met Xantho, toen met Arousya toen met Casya en als laatste met Uzi en toen Uzi er te oud voor werd ben ik ook gestopt, ook vanwege mijn leeftijd.

Verf jij jou haar?

Mijn haar heb ik jaren lang geverfd maar vorig jaar ben ik daar mee gestopt, want ik vond de uitgroei zo armoedig.
Ik was in de tussentijd helemaal grijs geworden en dan is uitgroei al na een of twee weken al zichtbaar.

Maak jij kou elke dag op?

Ik maak me alleen nog een beetje op als ik uit ga maar gewoon thuis doe ik dat nooit meer.
Ik verzorg mijn huid en dat is genoeg.

Zou jij wel in een ander land willen wonen?

Nee, ik hou van Holland en als het dan toch zou moeten denk ik dat ik in Denemarken zou gaan wonen.
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Emmie

Bericht door borkje » 23-12-2012 21:52

Hey wat leuk!! Jij in de picture.

1) Emmie jij gaat altijd met je caravan op vakantie,rij je die zelf er nog naar toe?

2) Jij hebt twee kleinkinderen,de jongen doet aan sport,het meisje ook?? en wat doet zij????

3) Welke plek had jij in het gezin was je het eerste kind van je ouders?

4) Emmie wat ben je voor een mens, ochtend, middag, of avond?

5) Je hebt al een paar honden af moeten geven,laat je ze cremeren of gebeurt er iets anders mee?

Emmie dit zijn mijn vragen,Suc66 met het beantwoorden daarvan.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Re: Emmie

Bericht door casya » 25-12-2012 11:03

borkje schreef:Hey wat leuk!! Jij in de picture.

1) Emmie jij gaat altijd met je caravan op vakantie,rij je die zelf er nog naar toe?

Ik kan er nog steeds mee rijden maar de laatste 4 jaar wordt mijn caravan op de camping gestald dus hoef dat niet meer
maar de aanhanger met alle spullen rij ik er wel altijd zelf heen, maar als mijn zoon mee gaat wil hij achter het stuur., en dat vind ik prima

2) Jij hebt twee kleinkinderen,de jongen doet aan sport,het meisje ook?? en wat doet zij????

Ja hoor Heike sport ook, zij doet aan tumbeling en turnen.
en voor die gene die niet weten wat tumbeling is hier een korte beschrijving:

Tumbling
Tumbling is een aaneenschakeling van makkelijke en moeilijkere turnoefeningen op een 26 meter lange verende baan.
Bij de tumblingreeksen die je bij de professionals ziet wisselen overslagen,
flik-flaks, salto's en schroeven elkaar in een snel tempo af.

3) Welke plek had jij in het gezin was je het eerste kind van je ouders?

Ik was op een na de oudste dochter van een gezin met 7 nog in leven zijnde kinderen.
Ik heb nog een zus die 2,5 jaar ouder is dan komt er een broertje twee jaar jonger die maar 2,5 jaar oud is geworden.
tussen mij en de jongens zit dus ruim 5,5 jaar.
Dan komen er 3 broers en nog een zusje, zij is op 42 jarige leeftijd overleden.
En daarna toen ik zelf 19 jaar was en mijn zus al een dochtertje had van 2,5 jaar werd er nog een broertje geboren.',
mijn moeder was toen 45 jaar
Mijn zus en ik hebben dus altijd wel moeten helpen met wassen aankleden en naar school brengen van de kleintjes


4) Emmie wat ben je voor een mens, ochtend, middag, of avond?

Ik ben een hele dag mens, ik ga altijd heel laat naar bed, rond 1 uur, en ben dan ook altijd weer om een uur of 8 wakker,
en als ik wakker ben dan ben ik ook echt wakker

5) Je hebt al een paar honden af moeten geven,laat je ze cremeren of gebeurt er iets anders mee?

Ik heb mijn honden altijd laten cremeren, en de as laten verstrooien
want ik hoef geen gedenkplaats op een begraafplaats want hoeveel ik ook van ze hou,
het blijven wel dieren en geen mensen.
Dat klinkt misschien hard, maar ik kan nu eenmaal het verlies van mijn honden niet vergelijken met wat ik nog meer heb verloren.
Dat betekend niet dat ze dan ook uit mijn gedachten zijn lees dit maar,
Dit schreef ik toen ik Xantho in had laten slapen
Afbeelding



Emmie dit zijn mijn vragen,Suc66 met het beantwoorden daarvan.
Gebruikersavatar
joke56
Berichten: 9475
Lid geworden op: 17-01-2010 15:13

Bericht door joke56 » 26-12-2012 17:03

hallo Emmie,mijn vragen..

1.heb je ook hobby's of een hobby die heel belangrijk voor je is?
2.hoe beleef je het ouder worden,gaat het met veel ongemakken?
3.wat zou je nog heel graag willen in je leven?
4.houd je van koken?
5.wat voor cijfer geef je je leven als je dat in cijfers wilt uitdrukken?

succes emmie hug joke
Gast

Bericht door Gast » 26-12-2012 17:43

hoi Emmie

ik heb eigenlijk niet zoveel vragen.

1. Denk je dat je altijd in dit grote huis kunt blijven wonen?

2. Zijn er mogelijkheden om aanpassingen te doen?

3. Je hebt nu een huurster waar je geen last van hebt.
Maar had zij ook niet een hond?

4. Heb je altijd Duitse Herders gehad?

5. zou je nog terug willen naar waar je geboren bent.
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Bericht door casya » 27-12-2012 11:09

joke56 schreef:hallo Emmie,mijn vragen..

1.heb je ook hobby's of een hobby die heel belangrijk voor je is?

Mijn grootste hobby is altijd wel de hondensport geweest met mijn eigen honden, en waarbij ik ook puppiecursussen en gehoorzaamheid gaf.
Verder heb ik ook heel veel poppen gemaakt in veel vormen, zowel van stof en van klei,
en heb daar ook menig les in gegeven bij verschillende afdelingen van de Vereniging van Huisvrouwen
Ik heb kant geklost, geschilderd en getekend, dus ik had hobby's genoeg maar door de artrose kan ik dat allemaal niet meer doen.
Maar ik heb mijn laptop en mijn PC en daar zit ik graag achter en daar mee doe ik veel aan PSP.

2.hoe beleef je het ouder worden,gaat het met veel ongemakken?

Met het ouder worden heb ik niet zo veel problemen alleen de botten en de spieren willen nog wel eens tegenwerken,
vooral de knieën, maar met het ouder worden zelf daar merk in niet zoveel van want ik zeg maar zo,
je bent zo oud als je je voelt, en dat is de ene keer wat sterker te voelen dan de andere keer.:-)

3.wat zou je nog heel graag willen in je leven?

Het leven heb mij geleerd dat je niets te willen heb dus ik accepteer gewoon wat er komt en heb geen grote wensen.
Ik heb een redelijk goed leven achter me waar natuurlijk ook heel droevige dingen in gebeurt zijn maar
daardoor kijk je heel nuchter naar de toekomst en pak je wat je gegeven wordt.

4.houd je van koken?

Ja ik hou erg veel van koken en heb in mijn leven heel wat geëxperimenteerd,
maar de laatste jaren doe ik dat nog maar heel weinig want voor een persoon is het niet leuk om te doen,
maar als ik gasten krijg dan ga ik weer helemaal los.

5.wat voor cijfer geef je je leven als je dat in cijfers wilt uitdrukken?

Ja wat voor een cijfer? Ik zou een groot deel van mijn leven een 8 willen geven,
maar na wat ik allemaal mee heb gemaakt kan ik voor dat gedeelte helemaal geen cijfer geven
want moet je je leven voor een cijfer geven als je je kind maar 26 jaar wordt en je man 52 jaar
Dus geef ik er maar geen cijfer aan als je het niet erg vind

succes emmie hug joke
Plaats reactie