In gesprek met..... 23-12-2012

casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Bericht door casya » 03-01-2013 00:15

Cobi schreef:Hallo Emmie op de valreep kom ik ook nog met vragen voor jou.
Er zijn al veel vragen geweest leuke mooie en ontroerende antwoorden heb je gegeven.

Mijn vragen zijn

1: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

Ik ben beslist geen pietje precies, ik zeg altijd als het om werk in huis gaat, het huis is er voor mij en ik niet voor het huis.
Maar als ik iets maak dan ben ik wel een pietje precies, vooral vroeger met het maken van kleren, daar mocht je niet aan zien dat ik het zelf had gemaakt.

2: Kook jij graag en probeer je recepten uit

Ik heb heel graag gekookt en gasten uitgenodigd maar nu ik alleen ben gebeurt dat alleen nog bij speciale gelegenheden, en dan speur ik naar recepten die ik nog nooit heb gemaakt en ga er dan helemaal voor.

3: Wat vind jij een gemiste kans in je leven.

Ach een gemiste kans, dat zou kunnen zijn dat ik niet de gelegenheid heb gehad om door te leren, waardoor ik misschien een leuker baan zou hebben gehad, maar ik heb in mijn leven genoeg kennis op gedaan om een goed leven te kunnen hebben.

4: Als er vervelende klussen zijn wat doe jij dan ben je van het uitstellen of doe je het gelijk om er maar vanaf te zijn.

Dat ligt er aan hoe belangrijk de klussen zijn, is er echt haast bij dan ga ik er ook direct voor, maar al het andere doe ik als het mij schikt en dat is in mijn ogen dan vroeg genoeg.

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.

Ik heb buiten mijn gezondheid voor me zelf niet zo veel meer te wensen, ik doe al jaren alles waar ik zin in heb, uiteraard rekening houdend met mijn gezin.
En ik zou op dit moment niet echt kunnen bedenken wat ik nog wensen zou, wie weet komt er nog iets op mijn weg wat ik wel zou willen, je weet nooit.
Wie weet wil ik als ik "oud" ben wel graag iemand naast me hebben, maar nu moet ik daar nog niet aan denken.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden succes.

Groetjes Cobi

Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 03-01-2013 07:28

Lieve Emmie bedankt voor je antwoorden en fijn dat we door alle vragen je iets beter hebben leren kennen.

Groetjes Afbeelding
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 03-01-2013 09:35

mijn vragen komen ook nog Emmie.. :grin: moet ze bedenken nog :grin:
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 03-01-2013 09:37

josé schreef:mijn vragen komen ook nog Emmie.. :grin: moet ze bedenken nog :grin:
En niet in etappes en wel 5 he josé stupid look
Gast

Bericht door Gast » 05-01-2013 10:53

eindelijk, kom ik dan :grin:


1) Vind je het leven leuk? Wat speciaal?
2) Wil je nog weer een hond als jouw eigen hond dood gaat?
3) Hoe gaat het met afvallen?
4) had niet gedacht dat jij een LAT relatie gehad hebt, heb je nu nog contact met hem?
5) wat vind je lekker, waar je eigenlijk ook van weet dat je daarvan aan komt.

eindelijk maar dan toch :grin:
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Bericht door casya » 05-01-2013 12:07

josé schreef:eindelijk, kom ik dan :grin:


1) Vind je het leven leuk? Wat speciaal?

Ik vind het leven grotendeels van de tijd heel leuk, vooral het zomer seizoen als ik kan genieten van mijn plekje op de camping.
en ook het fijt dat ik zo betrokken ben bij mijn kinderen en kleinkinderen.
Ik spreek over kinderen omdat ik Carla net zo goed als mijn kind beschouw als Fred, op hun 15de jaar hebben zij verkering gekregen en nu zijn ze nu dit jaar 48 jaar.

2) Wil je nog weer een hond als jouw eigen hond dood gaat?

Dat hangt helemaal van de situatie af, Thoya wordt in maart 5 jaar en als zij ongeveer net zo oud zou worden als Uzi, die ruim 13 is geworden, dan ligt het er aan of ik het nog aan kan.
Ik wordt over 3 weken 72 jaar en als zij dan nog een jaar of 7/8 mee gaat dan ben ik bijna 80 en dan weet ik niet of ik het nog aan kan. Misschien een Duitse herder uit het asiel, maar een pup op die leeftijd nog opvoeden is wel erg zwaar, en ik wil toch geen andere hond als een Duitseherder.

3) Hoe gaat het met afvallen?

het ging goed maar ik heb het deze tijd even stop gezet want ik wilde de feestdagen lekker mee kunnen doen. Maar maandag staat weer als start en ga ik weer verder er zijn er nu na de vakantie 10 afgegaan maar ik wil er nog minstens 10 af hebben en dat moet weer voor het camping seizoen. dus duim maar voor me haha.

4) had niet gedacht dat jij een LAT relatie gehad hebt, heb je nu nog contact met hem?

Ja hoor ik heb jaren gelat, en ik heb nog steeds een fijne contact met hem zijn hele goede vrienden en we komen nog altijd gezellig bij elkaar een wijntje drinken. Hij is ruim 12 jaar jonger dan ik en ik hoop dat jij nog eens een fijne relatie krijgt.

5) wat vind je lekker, waar je eigenlijk ook van weet dat je daarvan aan komt.

Ik vind heel veel erg lekker waarvan ik weet dat het stikt van de calorieën
ik denk dat daar ook het probleem ligt. Snoepen doe ik bijna nooit ook geen chocolade, maar ik ben gek op hartige hapjes als het maar geen frikandellen of iets van dien aard is want die moet ik echt niet en kaas lekkere romige kaas dat haal ik ook niet in huis als ik op dieet ben want dat is waar ik niet vanaf kan blijven en een stuk van een kg. is bij mij dan ook heel snel op, en dat begint al bij het uitpakken want dan gaat als eerste de hele punt er af haha.


eindelijk maar dan toch :grin:
Plaats reactie