In gesprek met .... 09-12-2012

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2012 22:06

Rudy bedankt voor je open en eerlijke antwoorden.

zomaar een mooi plaatje voor je

Afbeelding
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 14-12-2012 23:42

@@Sjanie graag gedaan en wat een mooi plaatje !
Die komt bij mijn verzameling .dank je wel .
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 14-12-2012 23:58

josé schreef:1) je hebt nog een moeder en zij vraagt ook aandacht/zorg van jou. Gaat dat jou nog gemakkelijk af?

______________________________________________________________________________________________________

Hoi Jose ... Deze vraag zal ik vast beantwoorden ..

Nou er zijn momenten dat het me best wel wat veel wordt hoor .Heb ook mijn oppasdagen en mijn eigen dingen ..
Ik ga elke Woensdag naar haar toe in het verzorgingshuis .
Mijn andere broers en zussen werken allemaal nog en wonen in Culemborg ,Alkmaar en Velserbroek ,dus die komen niet zo heel vaak .
Ik zou er zelf niet aan moeten denken ,dat als ik in een verz.huis zit en je ziet niemand meer ,dus dat heb ik op me genomen ,
wat ik op zich ook best leuk vind zo 1x per week ,moet kunnen .
Alleen ben ik nu erg veel met haar in het ziekenhuis ,vandaag ook weer en daar gaat erg veel tijd in zitten .
Soms denk ik wel eens owwww nee he niet weer ...
Maar goed zolang ze er nog is doe ik dat gewoon ..

Je eventuele vraag 2 wacht ik af ....hmmm hihi

*************************************************************************************************************
2) nog bedenken :grin:
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 16-12-2012 14:50

Hallo Rudy je hebt al veel vragen gehad en het was leuk om te lezen maar ik heb er ook een paar voor je.

1: Ik weet dat jij van vlinders houd is daar een rede voor en heeft het een betekenis of vind je de vlinders gewoon mooi.

2: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk

3: Heb je ergens angst voor

4: Je kijkt vaak naar je moeder om maar zou je vrijwilligerswerk willen doen als je er tijd voor hebt.

4: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden.
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 16-12-2012 16:39

Cobi schreef:Hallo Rudy je hebt al veel vragen gehad en het was leuk om te lezen maar ik heb er ook een paar voor je.



1: Ik weet dat jij van vlinders houd is daar een rede voor en heeft het een betekenis of vind je de vlinders gewoon mooi.
__________________________________________________________________________________________________________
Hoi Cobi ,hier ben ik dan met mijn antwoorden op jou vragen ..

Ja dat ik veel met vlinders heb ,((en engeltjes )) heeft zeker een reden .Afbeelding
Vlinders vond ik altijd al mooi ,maar na het overlijden van een van mijn kindjes bij de tweeling geboorte "heb" ik wat met vlinders.
Ik stond een keer in mijn tuintje na mijn bevalling ,we woonden tot nog in een vrij huis .. en op de muur die ik wit had geschilderd
zat opeens een prachtige vlinder en die bleef heel lang zitten ,dat vond ik zo ontroerend en zag dat als een soort "teken "van mijn dochtertje ..
Gek misschien ,maar zo voelde dat toen .

**************************************************************************************************************************


2: Ben je een pietje precies of ben je erg makkelijk
______________________________________________________________________________________________________________________________
Ik was altijd wel een erg pietje precies ,maar ik merk nu ik ouder wordt dat ik ook een stuk makkelijker wordt
en denk ..doei morgen weer een dag hoor .. Dat bevalt me prima trouwens haha

******************************************************************************************************************************

3: Heb je ergens angst voor
________________________________________________________________________________________________________________________________
Ja ,ben altijd bang dat er wat met mijn kinderen of kleinkind gebeurd,
maar dat zullen alle moeders en oma's wel hebben .
Ik had ook vaak veel paniek aanvallen , vooral s'nachts .Dat is nu gelukkig een stuk beter ,want dat is niet fijn ,kan ik je vertellen .
Nu sta ik weer veel sterker in het leven ,dat scheelt heel veel .

***********************************************************************************************************************************


4: Je kijkt vaak naar je moeder om maar zou je vrijwilligerswerk willen doen als je er tijd voor hebt.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Ik besteed nu inderdaad veel tijd aan mijn moeder ,maar zou nu geen tijd en fut meer hebben voor vrijwilligerswerk .
Dat heb ik wel een korte tijd gedaan ,helpen ((koffie ,thee ,ontbijt enz.)) in een zorghotel voor mensen met een psychische achtergrond .
Vanwege mijn gezondheid moest ik daar ook mee stoppen .

***********************************************************************************************************************************

4: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Nou ik moest erg wennen aan de gedachten ,dat dingen niet meer gingen zoals ik gewend was en graag wilde ..
In mijn hoofd kon ik en wilde alles nog ,maar in de praktijk werd ik met mijn neus gewoon op de feiten gedrukt,mijn lijf zegt steeds vaker...HO STOP ! .
Dus doe ik het nu gewoon wat rustiger aan ..alles went hihi

**************************************************************************************************************************************



5: Als je een wens mocht doen alleen voor jezelf wat zou je dan wensen en dan bedoel ik niet gezondheid.
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Oei die is best lastig Cobi hmmm.. Vooral mezelf blijven de rest van mijn leven ,maar ook dingen waar ik me nog steeds erg aan vast klamp los te kunnen laten ..dan is het goed !

http://youtu.be/RW9JX6961KM .....KLIK AAN De reclame is even irritant ,maar duurt heel kort..



****************************************************************************************************************************************************
Dank je wel voor je vragen Cobi Afbeelding
_______________________________________________________________________________________________________________________________________


Ik ben benieuwd naar je antwoorden.
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 16-12-2012 19:53

Ik heb ook wat met vlinders maar jou verhaal gaf kippenvel daarom dit voor jou.

Afbeelding
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 16-12-2012 20:15

Afbeelding voor je mooie tekstplaatje !

Ik heb hem opgeslagen ,erg mooi !
Gast

Bericht door Gast » 20-12-2012 17:34

1) ik weet dat je pur desir seringengeurtje lekker vond. Heb je nog meer lekkere geurtjes van yves rocher?

2) bestel je er weleens wat?

3) ben je gelukkig met het leven dat je leid?

4) Weet je ook hoe het komt, dat je zo slecht slaapt? Dat je niet naar Henny en Siny durft met de bus?

5) Je geniet van Romano, dat laat je mij merken in ieder geval. Is hij soms ook weleens vermoeiend voor je? je bent tenslotte niet meer piep en met kinderen heb je heel veel energie nodig. Eens?
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 20-12-2012 19:48

Haha Jose ,je bent dus opnieuw begonnen en ik maar wachten op die vraag 2 die je nog moest bedenken .. ...
_____________________________________________________________________________________________________
josé schreef:1) ik weet dat je pur desir seringengeurtje lekker vond. Heb je nog meer lekkere geurtjes van yves rocher?
_____________________________________________________________________________________________________
Dit geurtje had ik van mijn dochter gekregen en ook een keer van een aardige vriendin ..
Ik hou niet zo van zware luchtjes ,maar van licht fris en bloemig..



******************************************************************************************************

2) bestel je er weleens wat?
__________________________________________________________________________________________________
Zelf bestel ik nooit iets bij Y R of wie dan ook . .Koop soms Maroussia in een aanbieding of krijg dat op Moederdag
Dure geurtjes hoef ik niet ,dat past niet bij mij denk ik ..


****************************************************************************************************


3) ben je gelukkig met het leven dat je leid?
_______________________________________________________________________________________________________
Ach wat zal ik daar op zeggen ...ik heb genoeg om blij mee te zijn ,maar je hebt zo je UPS en downs in je leven he !


*******************************************************************************************************




4) Weet je ook hoe het komt, dat je zo slecht slaapt? Dat je niet naar Henny en Siny durft met de bus?
_________________________________________________________________________________________________________
Ja hoor ,dat weet ik heel goed ,maar dat is verder voor niemand interessant .

**********************************************************************************************************

5) Je geniet van Romano, dat laat je mij merken in ieder geval. Is hij soms ook weleens vermoeiend voor je?
Je bent tenslotte niet meer piep en met kinderen heb je heel veel energie nodig. Eens?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Vannacht had ik mijn kleinzoon hier weer tot vanmiddag 5 uur ,was echt weer gezellig zo samen .
Mijn schoonzoon heeft vanaf vrijdag vakantie ,dus hoef ik voorlopig even niet meer oppassen tot 7 Januari ,
Ook wel even lekker hoor, een beetje "lucht " voor mezelf en mijn eigen dingen .
Eerlijk is eerlijk,ja toch.. ! Vanaf Januari gaat Romano naar de peuterspeelzaal ,
dus gaat alles ook weer anders ,
dan hoef ik hem alleen op te halen
Als het zo uit komt tussendoor , kan hij komen logeren en dat is prima wat mij betreft .
Het is hartstikke leuk ,lief en gezellig hoor ,zo'n kleintje ,maar vreet ook energie en jaaa ik ben idd geen 20 meer en dat merk je best

**********************************************************************************************************************
Nou Joseetjuhhh ik hoop dat je tevreden bent met de antwoorden ?? ..Afbeelding

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 22-12-2012 12:49

dank je wel voor je antwoorden.
Afbeelding

hug hug
Plaats reactie