In gesprek met .... 09-12-2012

Gebruikersavatar
joke56
Berichten: 9475
Lid geworden op: 17-01-2010 15:13

Bericht door joke56 » 10-12-2012 14:25

hoii rudy,ga je ook wat vragen stellen..dus houd je stoel goed vast haha,
daar komen ze:

1.ben je tevreden nu met je leven op het moment of had je het graag
anders gezien?
2.rook je of drink je af en toe een lekker glaasje wijn?
3.met wat voor lekkernij kunnen ze jou snachts wakker maken?
4.kijk je uit naar de komende feestdagen of mag het voor jou wel weer snel
5 januari wezen?
5.ben je een avond-of nachtmens of ga je op tijd graag slapen?

succes met de antwoorden Rudy hug joke
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 10-12-2012 19:17

joke56 schreef:hoii rudy,ga je ook wat vragen stellen..dus houd je stoel goed vast haha,
daar komen ze:

1.ben je tevreden nu met je leven op het moment of had je het graag
anders gezien?
________________________________________________________________________
Hoi Joke Zoals mijn leven nu gaat ben ik er tevreden mee hoor,
het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat !
************************************************************************

2.rook je of drink je af en toe een lekker glaasje wijn?
________________________________________________________________________

Roken doe ik al jaren niet meer ,maar een rood wijntje op zijn tijd vind ik heerlijk .cheers
******************************************************************************

3.met wat voor lekkernij kunnen ze jou snachts wakker maken?
______________________________________________________________________________
weet ik niet hmmm ,laat mij maar lekker liggen ,want ik slaap soms al zo beroerd haha.

*******************************************************************************



4.kijk je uit naar de komende feestdagen of mag het voor jou wel weer snel
5 januari wezen?
_________________________________________________________________________________
advent Ik zie er altijd tegenop ,dus laat het maar snel Januari worden .

*********************************************************************************
5.ben je een avond-of nachtmens of ga je op tijd graag slapen?
__________________________________________________________________________________
Ik ga meestal laat naar bed en sta ook wat later op ,meestal een uur of 9 .
Vind er niks aan om s'morgens al vroeg hier te zitten in mijn uppie .
Alleen als ik ga oppassen ga ik er eerder in ,want dan gaat de wekker om kwart voor 7 .
***********************************************************************************

succes met de antwoorden Rudy hug joke
Bedankt voor je leuke vragen Joke Afbeelding
Gebruikersavatar
joke56
Berichten: 9475
Lid geworden op: 17-01-2010 15:13

Bericht door joke56 » 11-12-2012 08:07

bedankt rudy voor je antwoorden hug hug joke
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Rudy

Bericht door borkje » 11-12-2012 10:27


Afbeelding

voor het beantwoorden van mijn vragen.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 11-12-2012 21:03

rudy schreef:Hihi Siny ,dat is al wat langer terug hoor .
Dat was Juni 2010 zo snel gaat het dus he haha Afbeelding

hug
oohh Rudy
dat had ik niet in de gaten..2 jaar terug alweer, echt waar, de jaren vliegen :wink:
maar.. we hebben de foto nog :grin:
hug
Gast

Bericht door Gast » 13-12-2012 22:26

beetje laat misschien maar kom toch ook met vragen

1. Kun je het oppassen nog steeds aan, heb je geen beperkingen waardoor het som net even wat moeilijker gaat.

2. Zou je op het platteland in een klein dorpje kunnen wonen?

3. Corrie heeft je heel privé vragen gesteld, je had daar geen moeite mee begrijp ik, maar als je nu een vraag
had gehad die je erg zwaar gevallen was, zou je dan eerlijk gezegd hebben hier geef ik geen antwoord op.

4. Met de problemen bij jou in de flat, zou je dan niet ergens anders willen gaan wonen.

5. Je hoopt dat het gauw 5 januari is, waarom valt de decembermaand je zo zwaar?
vier je de kerst alleen of bij de kinderen? en oud op nieuw?
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 14-12-2012 01:13

Niet laat hoor Sjanie ,je vragen .Ik heb nog een week de tijd .. Vandaag ben ik niet op de pc geweest,ben nu nog even snel aan het gluren hier
,maar je vragen ga ik zo snel mogelijk beantwoorden ,
dat zal wel het weekend worden . Nu ga ik lekker mijn bed in ,het is al 1 uur . Groetjes
Gast

Bericht door Gast » 14-12-2012 13:25

ik weet al zoveel van je. Wat kan ik je nog vragen dan? weet ik niet hug
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 14-12-2012 19:00

Kom op Jose ... hihi Laat je fantasie nog maar eens werken ..

Maar zonder gekheid .. Het mag... ,maar moet niet hoor ! hmmm Kijk zelf maar .
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 14-12-2012 19:32

Sjanie schreef:beetje laat misschien maar kom toch ook met vragen


Vragen staat vrij Sjanie !

1. Kun je het oppassen nog steeds aan, heb je geen beperkingen waardoor het som net even wat moeilijker gaat.
_______________________________________________________________________________________________________
Nou het oppassen doe ik met veel liefde en plezier ,maar het is soms best wel pittig hoor Sjanie ,eerlijk is eerlijk !
Ik heb het nu 2 jaar gedaan ,maar je voelt ook dat je ouder wordt en sneller bent opgebrand .
In Januari gaat Romano naar de peuterspeelzaal ,dan krijg ik wat meer 'lucht " en vind dat stiekum ook wel prettig !
Ik ben ook nog erg veel met mijn moeder bezig ,daar gaat ook veel energie inzitten en soms blijft er voor mezelf weinig vrije tijd over .

**********************************************************************************************************************


2. Zou je op het platteland in een klein dorpje kunnen wonen?
______________________________________________________________________________________________
NEE ,dat is niks voor mij ,kan slecht tegen al die grote ruimte en stilte's daar .Ben meer een stads mens .
Mijn ex vriend woonde een tijd in een tuinhuis op een groot afgelegen tuinen complex .
Daar was ik elk weekend en vakantie's ,maar vond het 3 x niks ,vooral s'avonds niet .
Overdag kon je geen kant op ,dus voelde ik me daar best opgesloten . Was altijd blij om weer thuis te zijn .
Wat mij wel opviel ,toen ik In een Drents dorp bij een vriendin was ,dat de mensen veel meer met elkaar betrokken zijn
Hier weet je amper wie je buren in het trappenhuis naast je zijn ..
***********************************************************************************************

3. Corrie heeft je heel privé vragen gesteld, je had daar geen moeite mee begrijp ik, maar als je nu een vraag

had gehad die je erg zwaar gevallen was, zou je dan eerlijk gezegd hebben hier geef ik geen antwoord op.
________________________________________________________________________________________________
Ja dat denk ik zeker wel ....Kijk ,mensen mogen me best veel dingen vragen ,maar bv . uitgebreide details over bepaalde pijnlijke dingen ,gaat net iets te ver ..
***********************************************************************************************************************

4. Met de problemen bij jou in de flat, zou je dan niet ergens anders willen gaan wonen.
__________________________________________________________________________________________________
Ik woon hier mooi en naar mijn zin ,ook vanwege mijn financiele toestand en ga niet weg hier voor een paar rotte appels .
Deze flats worden met de tijd ook afgebroken en dan krijg ik vanzelf andere woonruimte ,
tot die tijd blijf ik hier lekker zitten ,anders ben ik mijn verhuiskostenvergoeding ook kwijt en daar pas ik voor .Laat me niet wegpesten !
******************************************************************************************************


5. Je hoopt dat het gauw 5 januari is, waarom valt de decembermaand je zo zwaar?
vier je de kerst alleen of bij de kinderen? en oud op nieuw?
________________________________________________________________________________________________________
Vanaf de tijd dat ik gescheiden ben( in 1986) ,heb ik de Kersttijd nooit meer echt leuk en fijn gevonden .Heb er geen fijne herinneringen aan .
In de relatie na mijn huwelijk ,was er elk jaar met Kerst narigheid en ruzie en daar is Kerst volgens mij niet voor bedoeld ..
Dit jaar heb ik voor het eerst sinds jaren weer met plezier mijn boompje neergezet en mijn huis versierd
en ik kon wel janken toen ik het stralende smoeltje van mijn kleinzoon zag toen hij hier binnen kwam en oma had een boom en overal lichtjes ..
Dus hopelijk is aan die periode ook een eind gekomen nu mijn kleinzoon er is !.
Mijn dochter heeft me gevraagd met 1e Kerstdag en Oud & Nieuw ,net al vorig jaar ,maar ik heb gezegd dat ik deze keer lekker thuis blijf .
Daar heb ik op het moment behoefte aan .
Misschien komt mijn zus dat is nog niet zeker . Ik zie het allemaal wel .
******************************************************************************************************************************

Bedankt voor je vragen en ik hoop dat je tevreden bent met de antwoorden .Afbeelding
Plaats reactie