In gesprek met .... 09-12-2012

rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 09-12-2012 16:28

siny schreef:super dat ik nu aan jou vragen kan en mag stellen Rudy :grin:

1..kan je er wel goed tegen dat er sinds kort steeds ruzie is in je flat door het jonge stel
hoe ga je daarmee om..want lijkt me niet gemakkelijk
______________________________________________________________________________________
Hoi Siny Nou het komt wel eens je neus uit hoor ,steeds maar politie hier ,al is het de laatst tijd even wat rustiger .
We moeten alle gebeurtenissen noteren met tijd en data enz. voor de woningbouwver.
Daar gaat veel tijd in zitten ,maar tegenwoordig wordt je niet zomaar meer uit je huis gezet ,
al heeft deze dame in kwestie dit al 3 x eerder een huisuitzetting gehad .
Dit duurt nu al een paar jaar ik heb er nu zelf ook een hele administratie van samen met de andere buren .
**************************************************************************************************

2..heb je een hartsvriendin[nen]
____________________________________________________________________________________________________
Ja ik heb een hartsvriendin waar ik al 37 jaar mee omga . We delen lief en leed en helpen elkaar waar nodig .
Zelf is ze genezen van borstkanker en nu heeft haar man een hersentumor ,waar hij nog voor behandeld wordt ,
maar de vooruitzichten zijn niet zo goed .Erg verdrietig .

En natuurlijk heb ik al wat jaren mijn "verre' vriendin Henny in Zwartemeer , Jou ook bekend dus haha..
Bij haar was het ,dat ik jou en Jan ook een keer mocht ontmoeten ,erg leuk vond ik dat !
Ik ken Henny al vanaf VZ (Henny1953) en we hebben nog steeds leuk contact en bijna elke donderdagavond even bijkletsen op MSN .
******************************************************************************************************************


3..ben je tevreden met jezelf
____________________________________________________________________________________________________________________
Opesss nee ..Niet altijd hoor . Ik ben een heel gevoelig en emotioneel mens en trek me veel dingen van anderen persoonlijk erg aan
,wat niet altijd even handig is ,maar ja dat is de aard van het beestje he .
Ben ook altijd bang ,dat er wat met mijn kinderen gebeurd ,vooral in het verkeer ,
waarschijnlijk omdat mijn broertje verongelukt is toen ik zwanger was en die angst raak ik nooit meer kwijt .

Waar ik zelf wel heel blij en tevreden mee was ,is dat ik bij de bevalling van mijn dochter kon zijn,alles ,echt alles heb kunnen fotograferen ,
waar mijn dochter achteraf vreselijk blij mee was ,want door de medicijnen die ze kreeg bij het opwekken van de ween ,
is het meeste langs haar heen gegaan en ze was dolblij ,dat ze het via de foto's nog eens terug kon zien .
*************************************************************************************************************************

4..wil jij nog iets overdoen als je de kans had
_________________________________________________________________________________________________________________________
Weet ik niet zo ..alles gaat zoals het gaat in je leven ..
De periode dat ik 11 -12 jaar was ,waardoor mijn hele leven op zijn kop kwam te staan ,had ik liever niet meegemaakt .
******************************************************************************************************************************

5.. wat is je favoriete avondje of dagje uit

______________________________________________________________________________________________________________
Ik ga bijna nooit echt uit, heb er ook niet echt behoefte aan en ben een echte huismus hoor Siny !
. Zou best nog wel eens een keer naar Zwartemeer willen ,maar heb een probleem met verre reizen ,zowel met O V als met een auto ..
hmmm
Dank je wel voor je vragen ,heb geprobeerd ze eerlijk te beantwoordenAfbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-12-2012 16:51

Zo rudy ik zat ook te twijfelen tussen jou en clasine
Gelukkig komen we toch aan ons trekken hihihihi

vraag 1
Hoe was jij als kind want ik weet als oudste hadden we het niet altijd gemakkelijk
Vraag 2
Jij wint een grote prijs wat ga je er meedoen niets mag je aan je kinderen geven
Je huis of aan je zelf sleutelen

Vraag 3
ik las dat je aard van het beestje dat je je alles aantrok komt dat ook niet dat je toch aandacht te kort kwam vroeger ????
Als het te persoonlijk is niet op antwoorden hoor als je niet wil vind je toch wel lief hug

Vraag 4
Mag en kan jij graag discussiëren over dingen en wat is je stokpaardje

vraag 5
Heb jij het gevoel dat je ondanks de nare dingen in je leven er sterker bent uit gekomen

Weet dat er een hoop persoonlijke dingen bij zitten maar wat je niet wil beantwoorden hoeft niet hoor
En ik hoop ook dat ik je geen pijn doe met deze vragen hug hug
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 09-12-2012 17:38

Corrie schreef:Zo rudy ik zat ook te twijfelen tussen jou en clasine
Gelukkig komen we toch aan ons trekken hihihihi


vraag 1
Hoe was jij als kind want ik weet als oudste hadden we het niet altijd gemakkelijk
_____________________________________________________________________________________________
Hoi Corrie ... Nee dat kan je wel zeggen . Mijn moeder was altijd ziekelijk ,dus had ik altijd de zorg voor mijn broertje en 2 zusjes als kind,
wat niet altijd leuk was ,want je bent zelf nog kind .
Op de lagere school was de hoofdmeester altijd erg bezorgd om mij (op de GOEDE manier !) Ik moest vaak verzuimen .
Hij noemde mij altijd zijn "stokpaardje " ,wat ik nooit begrepen heb ..wist niet wat hij daar mee bedoelde en ik dorst het toen niet te vragen ..
************************************************************************************************************************

Vraag 2
Jij wint een grote prijs wat ga je er meedoen niets mag je aan je kinderen geven

Je huis of aan je zelf sleutelen

___________________________________________________________________________________________________________________
Opesss dat is een lastige zeg hihi .. dan denk ik toch liever aan de Klini clowns of Orange baby's Corrie .

*********************************************************************************************************************

Vraag 3
ik las dat je aard van het beestje dat je je alles aantrok komt dat ook niet dat je toch aandacht te kort kwam vroeger ????
Als het te persoonlijk is niet op antwoorden hoor als je niet wil vind je toch wel lief hug

________________________________________________________________________________________________________________________
Ja misschien wel ,moeilijke vraag ,maar ik beantwoord hem toch hoor . Mijn moeder was zelf 19 toen ze me kreeg ,ik was een "moetje " dus .
Misschien was ze zelf nog te kinderlijk om een kind op te voeden en de nodige aandacht te geven ,dat weet ik niet

Vraag 4
Mag en kan jij graag discussiëren over dingen en wat is je stokpaardje

vraag 5
Heb jij het gevoel dat je ondanks de nare dingen in je leven er sterker bent uit gekomen

Weet dat er een hoop persoonlijke dingen bij zitten maar wat je niet wil beantwoorden hoeft niet hoor
En ik hoop ook dat ik je geen pijn doe met deze vragen hug hug
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 09-12-2012 17:47

rudy schreef:
Corrie schreef:Zo rudy ik zat ook te twijfelen tussen jou en clasine
Gelukkig komen we toch aan ons trekken hihihihi


vraag 1
Hoe was jij als kind want ik weet als oudste hadden we het niet altijd gemakkelijk
_____________________________________________________________________________________________
Hoi Corrie ... Nee dat kan je wel zeggen . Mijn moeder was altijd ziekelijk ,dus had ik altijd de zorg voor mijn broertje en 2 zusjes als kind,
wat niet altijd leuk was ,want je bent zelf nog kind .
Op de lagere school was de hoofdmeester altijd erg bezorgd om mij (op de GOEDE manier !) Ik moest vaak verzuimen .
Hij noemde mij altijd zijn "stokpaardje " ,wat ik nooit begrepen heb ..wist niet wat hij daar mee bedoelde en ik dorst het toen niet te vragen ..
************************************************************************************************************************

Vraag 2
Jij wint een grote prijs wat ga je er meedoen niets mag je aan je kinderen geven

Je huis of aan je zelf sleutelen

___________________________________________________________________________________________________________________
Opesss dat is een lastige zeg hihi .. dan denk ik toch liever aan de Klini clowns of Orange baby's Corrie .

*********************************************************************************************************************

Vraag 3
ik las dat je aard van het beestje dat je je alles aantrok komt dat ook niet dat je toch aandacht te kort kwam vroeger ????
Als het te persoonlijk is niet op antwoorden hoor als je niet wil vind je toch wel lief hug

________________________________________________________________________________________________________________________
Ja misschien wel ,moeilijke vraag ,maar ik beantwoord hem toch hoor . Mijn moeder was zelf 19 toen ze me kreeg ,ik was een "moetje " dus .
Misschien was ze zelf nog te kinderlijk om een kind op te voeden en de nodige aandacht te geven ,dat weet ik niet.
Mijn vader voer in die tijd en wij woonden boven bij een oude mevrouw.
Mijn vader had er nog al een handje van om zijn weekloon lekker op te maken ,dus mijn moeder zat vaak zonder geld .
Misschien is ze daaarom wel zo 'n dominante vrouw geworden
Alles in het leven heeft zijn reden .
*********************************************************************************************************************************

Vraag 4
Mag en kan jij graag discussiëren over dingen en wat is je stokpaardje
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Ik houd niet van Discussie's ,dat heb je vast ook wel gemerkt op Wf . Ik kan niet zo goed uitleggen waarom .
En mijn stokpaardje ? Weet ik niet ,geen idee .
***********************************************************************************************************************************

vraag 5
Heb jij het gevoel dat je ondanks de nare dingen in je leven er sterker bent uit gekomen
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Nee hoor lieve Corrie ,je doet me geen pijn met deze vragen ,daar ben in nu gelukkig overheen .
Zeker weten ben ik er sterker uitgekomen ! Jullie weten op Wf nu zo wel het een en ander van mij en dat geeft ook niet .
Het is soms gewoon beter om er over te praten ,heb ik geleerd op mijn therapie groep ,waar ik in 2000 op zat ,vanwege mijn incest verleden .
Heel zwaar ,3x per week van 9 tot 3 uur ,een jaar lang ,maar wat ben ik blij dat ik het toch heb aan gedurfd ,het heeft mijn leven weer positief veranderd .
Als je altijd jezelf maar weg cijferd ,gaat je leven niet lekker meer ,huwelijk en relatie weg en noem maar op .
maar wat heb ik daar veel aan gehad die therapie ! .Heb mezelf daar weer" terug gevonden",want ik was behoorlijk de weg kwijt .
Nou ik heb je vragen zo eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden ..


Voor de 2e keer trouwens hihi,want min hele verhaal was opeens foetsie en moest ik weer opnieuw haha..en zie nu het andere halve bericht hier boven staan en krijg hem niet weg ...

Afbeelding
Dank je wel voor je vragen

Weet dat er een hoop persoonlijke dingen bij zitten maar wat je niet wil beantwoorden hoeft niet hoor
En ik hoop ook dat ik je geen pijn doe met deze vragen hug hug
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-12-2012 20:34

hug
Hartelijk bedankt ga nog een mooie kaart voor je maken hug hug
siny
Site Admin
Berichten: 10912
Lid geworden op: 17-01-2010 16:02

Bericht door siny » 09-12-2012 21:02

lieve Rudy Afbeelding
voor je eerlijke antwoorden
vind het wel heel triest wat er momenteel bij je hartsvriendin aan de hand is..het raakt je toch
en ja..dat we elkaar voor een jaar terug in levende lijve ontmoeten staat positief in m'n geheugen gegrifd :grin:
Afbeelding
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 09-12-2012 21:14

Hihi Siny ,dat is al wat langer terug hoor .
Dat was Juni 2010 zo snel gaat het dus he haha Afbeelding

hug
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-12-2012 21:41

bedankt Rudy voor je eerlijke antwoorden
Heb je weer wat beter leren kennen
En hier het beloofde plaatje
Speciaal voor jou gemaakt hug

Afbeelding
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 09-12-2012 21:45

Bedankt voor je mooie kaartje Corrie ,wat lief .
Ennuhhh graag gedaan hoor ! hug

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast » 10-12-2012 09:16

Rudy nog bedankt voor je antwoorden
Plaats reactie