In gesprek met.... 25-11-2012

Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Clasine

Bericht door Corrie » 27-11-2012 21:40

Afbeelding
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Bericht door borkje » 27-11-2012 21:56

josé schreef:1) je schrijft bij Corrie:

waarom ben je meegegaan naar WF

antwoord van jou, omdat je vaak eenzaam voelt en bij ons wilt zijn.

Ook bij mij?

Antwoord: Ja natuurlijk ik ken jou karakter denk ik wel een beetje,ik ben zelf met een drent getrouwd,niet ver bij jou vandaan,maar ik neem heel veel met een korrel zout.

je hoeft niet te antwoorden. Ik weet dat ik soms erg bot en direct kan overkomen. mensen die mij goed kennen, zeggen dat ook altijd het eerste half uur. Zelfs mijn vriendin nu nog.

Het is altijd lastig om jezelf te verwoorden met internet omdat je de lichaamstaal niet ziet. Hoe ga jij daarmee om?

Antwoord: Heb je dat nog nooit gemerkt ik vermijd jou nooit ook al steggelen we wel eens.


2e vraag volgt spoedig, maar ik heb een vergadering. :D
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Gast

Bericht door Gast » 29-11-2012 17:43

2) Ben je vergevingsgezind?
3) Heb je nog contact met Maria en hoe is het met haar?
4)Weet je, jouw zwakheden?
5) Weet je waar jouw kracht ligt?
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Bericht door borkje » 29-11-2012 18:33

josé schreef:2) Ben je vergevingsgezind?

Antwoord: Ja hoor maar niet een twee drie.
3) Heb je nog contact met Maria en hoe is het met haar?

Antwoord : Regelmatig, goed

4)Weet je, jouw zwakheden?

Antwoord: Altijd andere willen helpen
5) Weet je waar jouw kracht ligt?

Antwoord: Mijn kracht is dat ik kan overleven.

Jose bedankt voor jou vragen.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 02-12-2012 12:28

Wat heb je al veel vragen gehad en het was leuk om te lezen.
Nu heb ik ook nog een paar voor je.




1: Kook jij graag en probeer je recepten uit en wat is jou specialiteit.

2: Zou je vrijwilligerswerk willen doen als je tijd hebt en wat lijkt je leuk.

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

4: Wat heb jij in je leven altijd al willen doen waar niets van gekomen is.

4:Je zei bij een eerdere vraag dat je moeilijk je kroost los kan laten en jezelf teveel wegcijfer.
Hoe lost je het op als je daardoor merk dat je tegen jezelf aan loopt want het is heel lastig als je het niet kunt maar wel moet.

Clasine succes met je antwoorden groetjes Afbeelding
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Bericht door borkje » 02-12-2012 18:42

Cobi schreef:Wat heb je al veel vragen gehad en het was leuk om te lezen.
Nu heb ik ook nog een paar voor je.




1: Kook jij graag en probeer je recepten uit en wat is jou specialiteit.

Antwoord: Ik kook heel graag,en probeer heel veel uit,mijn specialiteit,zijn niet mijn woorden maar van de kleinkids, Oma's zondagse soep.

2: Zou je vrijwilligerswerk willen doen als je tijd hebt en wat lijkt je leuk.

Antwoord:Ja hoor en dan iets met oudere doen,of verzorgen die bedlegerig zijn, of wandelen met ze.

3: We worden allemaal een dagje ouder waar heb jij de meeste moeite mee met ouder worden.

Antwoord: Dat ik niet meer zoveel kan doen in een uur ,vroeger kon ik mijn hele huis goed poetsen in een voormiddag,maar dat lukt helaas niet meer.

4: Wat heb jij in je leven altijd al willen doen waar niets van gekomen is.

Antwoord: Schrik niet,ik zou zo graag iemand af willen leggen,en klaar maken om in de kist te gaan.

4:Je zei bij een eerdere vraag dat je moeilijk je kroost los kan laten en jezelf teveel wegcijfer.
Hoe lost je het op als je daardoor merk dat je tegen jezelf aan loopt want het is heel lastig als je het niet kunt maar wel moet.

Antwoord:Ik los het op met tegen mijzelf te vechten,om iedere keer weer te zeggen ,nee Clasine laat dat, het is niet jou taak om dat te doen voor ze,(moeilijk,moeilijk),en ik heb mijzelf beloofd om ook van mijn eigen te gaan houden,en niet schuldig te voelen, als ik iets leuks voor mijzelf heb gedaan,(gekocht),want ik ben het ook waard.

Clasine succes met je antwoorden groetjes ,


Cobi Bedankt voor jou mooie vragen.


Afbeelding
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 02-12-2012 19:15

borkje schreef: 4: Wat heb jij in je leven altijd al willen doen waar niets van gekomen is.

Antwoord: Schrik niet,ik zou zo graag iemand af willen leggen,en klaar maken om in de kist te gaan.

4:Je zei bij een eerdere vraag dat je moeilijk je kroost los kan laten en jezelf teveel wegcijfer.
Hoe lost je het op als je daardoor merk dat je tegen jezelf aan loopt want het is heel lastig als je het niet kunt maar wel moet.

Antwoord:Ik los het op met tegen mijzelf te vechten,om iedere keer weer te zeggen ,nee Clasine laat dat, het is niet jou taak om dat te doen voor ze,(moeilijk,moeilijk),en ik heb mijzelf beloofd om ook van mijn eigen te gaan houden,en niet schuldig te voelen, als ik iets leuks voor mijzelf heb gedaan,(gekocht),want ik ben het ook waard.
Ik schrik niet zo snel hoor Clasine ik heb het heel onverwachts want ik was het niet van plan ooit kunnen doen.
Toen mijn moeder overleden was werd het ons aangeboden en mijn zus haar schoondochter doet het regelmatig door haar werk.
Mijn zus met schoondochter en ik met mijn meiden hebben mijn moeder af mogen leggen en dat was heel bijzonder.

Jou laatste antwoord is voor mij heel herkenbaar en ik begrijp het helemaal het is heel moeilijk.

Bedankt voor je eerlijke en oprechte antwoorden.
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Plaats reactie