hier dan onze

Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 09:18

mijn vragen voor José

1. je zegt ik heb een baan bij Humanitas, maar dat is toch vrijwilligerswerk en geen betaalde baan. Als dit een betaalde baan zou zijn, wat ik meer logisch zou vinden,omdat er dan mensen zonder baan aan het werk zouden zijn, zou je dit dan ook doen?

2. zou jij je ouders alle dagen mantelzorg kunnen geven?als je dat zou kunnen zou je dat dan doen?
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Re: Jose

Bericht door borkje » 29-10-2012 12:15

josé schreef:
borkje schreef:Nou een waarzegster ben je niet ha ha.

Maar laat mij de spits maar afbijten


Wat voor soort baan heb je?

Vrijwillig coördinator bij Humanitas Thuisadministratie. Ik train nieuwe vrijwilligers, heb de coördinatie over alle intakes, contact met alle instellingen, doe met een maatschappelijk werker de budgetcursus geven aan mensen die in het laatste jaar van de schuldsanering zitten.

Wat is jou lievelings gerecht?

stampot zuurkool


Wat voor opleiding heb je genoten?

ziekenverzorging, MEAO, dokterassistente, medisch secretarese en ontelbare kleine cursussen. Vind leren leuk! Nu doe ik schuldhulpverlening en leer ik de trucjes..

Wat voor een soort gezin kom je uit?

bedrijfs gezin. Vader eigen bedrijf-mijn moeder in de winkel-dienstmeisjes voor de huishouding en 3 meiden en 1 jongen

Nou Jose neem je tijd je hebt twee weken.
Dank je wel Jose
Afbeelding
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 13:29

Trudy schreef:Hoe woon je (rijtjes huis,alleenstaand enz)

Tussenwoning

Mag je daar graag wonen?

Wil wel graag hier weg. Weet nog niet wat de toekomst brengt

Woon je in een stad of dorp?


Coevorden heeft stadsrechten

Knutsel je (borduren,puzzelen enz)

Nee, veel gedaan vroeger, maar nu andere hobby's als politiek

Doe je aan sport?

Fitness of zo? Nee, alleen wandelen en fietsen



Succes met beantwoorden
bedankt voor je vragen! toppie
Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 13:36

Corrie schreef:Beschrijf je zelf eens giegelen giegelen .

Rustig, zeer zelfstandig, zacht karakter en heel precies en nauwkeurig en weloverwogen


Ben je conservatief of ga je met je tijd mee.

ga met de tijd mee


Wat is je meest waardevolle herinnering?.

Dat ik het weer aangedurfd heb, weer opnieuw proberen te lopen en te fietsen en helemaal mobiel te worden


Als je iemand ter wereld mag kiezen, wie zou je dan willen als diner gast en waarom?

Een onbekende man die me hielp op internet, met vol te houden met lopen en fietsen. Hij stimuleerde me dagelijks.


Nu een sneaky vraag
giegelen giegelen ..
Je was op vz als Roos daarna als je echte naam
Heb jij het idee dat iedereen jou vergeven en geaccepteerd heeft ? ?
Heeft iedereen het mij vergeven?
Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 13:46

Sjanie schreef:mijn vragen voor José

1. je zegt ik heb een baan bij Humanitas, maar dat is toch vrijwilligerswerk en geen betaalde baan. Als dit een betaalde baan zou zijn, wat ik meer logisch zou vinden,omdat er dan mensen zonder baan aan het werk zouden zijn, zou je dit dan ook doen?

er staat ook vrijwillig coördinator giegelen giegelen ja, ik zou direct aan het betaalde werk gaan.

2. zou jij je ouders alle dagen mantelzorg kunnen geven?als je dat zou kunnen zou je dat dan doen?


Bij mijn moeder doe ik het al dagelijks. Even een uurtje, die dingen waar pufjes door heen gaan, schoonmaken, haar haar even doen af en toe nagels lakken. Ze heeft ook een douchehulp die komt en het gaat nog steeds aardig.

Mijn vader zou geen hulp van mij willen.

bedankt voor de vragen toppie
Gast

Bericht door Gast » 29-10-2012 13:52

casya schreef:Doe je zelf in huis je klusjes (ik bedoel niet het gewone huishoudelijke dingen)

ja, wat ik zelf kan doen, doe ik en anders helpt Ben mij altijd. Ben geeft me ook al jarenlang rode bieten en veel groentte

Hoeveel handtassen heb je?

Zou het niet weten, veel te veel... Afbeelding

Heb je je rijbewijs en zo ja hoe lang al?

ja, vanaf mijn 18e jaar al..

Heb je wel eens een huisdier gehad.

2 poedels ( kruising met een andere hond dan)

En ben je een hond of een katten mens.

beide eigenlijk...afscheid nemen van een huisdier kan ik niet, kan het niet meer aan nog een dier te nemen, al begon Daan er van het weekend wel weer over.

dit waren mijn vragen.

bedankt voor je vragen toppie
Gebruikersavatar
joke56
Berichten: 9475
Lid geworden op: 17-01-2010 15:13

Bericht door joke56 » 29-10-2012 14:20

hoii jose,mijn vragen...

1. wat is jouw grote passie?
2.hoe is jouw kookkunst en houd je ook van koken?
3.wil je heel oud worden en nog lang actief blijven?
4.als je het voor het zeggen zou hebben in ons land,wat zou je dan als
eerste gaan veranderen?
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

MIJN VRAGEN AAN JOSE

Bericht door rudy » 29-10-2012 19:10

1 HOE KOM JE TOCH ALTIJD ZO NIEUWSGIERIG ?
GEWOONTE OF GEWOON PURE BELANGSTELLING (HIHI)

2 WAAR KOMT JOU GROTE PASSIE VOOR POLITIEK VANDAAN ...MEEGEKREGEN VAN THUIS ?

3 BEN JE IEMAND OM SAMEN TE GAAN WONEN
OF HEB JE LIEVER EEN LAT RELATIE ,ZODAT JE OOK NOG EEN STUKJE EIGEN LEVEN HEBT ?

4 ZOU JE WEL IN EEN GROTE STAD WILLEN WONEN ,OF LIEVER IN EEN STIL EN RUSTIG DORP ?

5 JE HEBT EEN HELE KNAPPE STRIJD GELEVERD MET JE GEWICHT EN BENT TOEN ENORM AFGEVALLEN ..
LIJN JE NOG STEEDS OF EET JE OOK LEKKER VAN AL JE ZELF GEBAKKEN LEKKERS VOOR DAAN MEE ?

Nou ben benieuwd hoor
hug
Gast

Re: MIJN VRAGEN AAN JOSE

Bericht door Gast » 31-10-2012 08:20

rudy schreef:1 HOE KOM JE TOCH ALTIJD ZO NIEUWSGIERIG ?
GEWOONTE OF GEWOON PURE BELANGSTELLING (HIHI)

Belangsteling en ik ben leergierig. Gewoon voor mijn algemene ontwikkeling en als ik meer van een onderwerp wil weten vraag ik er naar.

2 WAAR KOMT JOU GROTE PASSIE VOOR POLITIEK VANDAAN ...MEEGEKREGEN VAN THUIS ?

Nee mijn werk en toen ik uit de rolstoel kwam wilde ik me ook bewijzen dat ik betrouwbaar ben. Dat is nu heel goed gelukt. Omdat ik een bestuursfunctie heb, word ik gewoon ook als betrouwbaar gezien. De maatschappelijk werkers noemen mij collega plus. Dat hebben veel betaalde professionals overgenomen wel leuk! Dat geeft mij ook een goed gevoel.

3 BEN JE IEMAND OM SAMEN TE GAAN WONEN

OF HEB JE LIEVER EEN LAT RELATIE ,ZODAT JE OOK NOG EEN STUKJE EIGEN LEVEN HEBT ?

Ja een Latrelatie voorlopig. Daan ook. Als we beiden 65 zijn en nog bij elkaar dan misschien samenwonen

4 ZOU JE WEL IN EEN GROTE STAD WILLEN WONEN ,OF LIEVER IN EEN STIL EN RUSTIG DORP ?

Ik denk er ook aan om te verhuizen. Zou graag in een grote stad willen wonen.

5 JE HEBT EEN HELE KNAPPE STRIJD GELEVERD MET JE GEWICHT EN BENT TOEN ENORM AFGEVALLEN ..
LIJN JE NOG STEEDS OF EET JE OOK LEKKER VAN AL JE ZELF GEBAKKEN LEKKERS VOOR DAAN MEE ?

Ik let nog steeds op mijn gewicht. Ik heb bijna geen motivatie meer om vol te houden. Toch probeer ik door de week geen koekjes te eten en te snoepen. Ben gek op zoet

Nou ben benieuwd hoor
hug



bedankt voor je vragen
toppie
Gast

Bericht door Gast » 31-10-2012 21:22

lekker rustig toppie
Plaats reactie