hier komt jeugd memories

Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 20-10-2013 19:38

Nieuw dus ..Sinds wanneer bestaat dit ?
3 oktober hug me
Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 20-10-2013 21:58

Ik schaam mij diep Afbeeldingomdat ik dit gelezen had en dacht morgen reageer ik en daarna is het mij ontschoten. Afbeelding Sorry Corie.


Ik heb je verhaal gelezen en jij weet best wel veel vanuit je jeugd.
We wisten wel iets maar je hebt het helemaal niet makkelijk gehad.
Met het overlijden van je moeder raakte je de geborgenheid kwijt dat is heel erg als het je overkomt.

Heeft jou moeder nog familie en heb je er nog contact mee?

Toen je moeder was overleden hebben je opa en oma zich ook niet om jullie bekommert?

Dank je wel dat je het met ons hebt willen delen hug me
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 25-10-2013 21:08

Cobi schreef:Ik schaam mij diep Afbeeldingomdat ik dit gelezen had en dacht morgen reageer ik en daarna is het mij ontschoten. Afbeelding Sorry Corie.


Ik heb je verhaal gelezen en jij weet best wel veel vanuit je jeugd.
We wisten wel iets maar je hebt het helemaal niet makkelijk gehad.
Met het overlijden van je moeder raakte je de geborgenheid kwijt dat is heel erg als het je overkomt.

Heeft jou moeder nog familie en heb je er nog contact mee?

Toen je moeder was overleden hebben je opa en oma zich ook niet om jullie bekommert?

Dank je wel dat je het met ons hebt willen delen hug me

Mijn moeder had een zus en die woont in Amerika en geen contact er mee.

Mijn oma van mijn moederskant was geestelijk niet in orde van 4 a vijf miskramen en een dood kindje
Mijn opa kon mijn vaders bloed wel drinken want hij was arbeider stupid stupid
En mijn opa had ook de ziekte van parkinson maar als kind zie je dat niet en ze zijn beiden eigenlijk binnen 2 jaar achter mijn moeder overleden
En ik in 2 jaar mijn moeder
6 mnd daarna mijn oma van vaders kant en dan beiden ouders van mijn moeder

lees dit nu ook pas hoor
En weet je ondanks dat ik het niet makkelijk heb gehad in het leven
Ben ik zo blij geweest met deze ouders tot mijn moeder overleed hug me
casya
Berichten: 3162
Lid geworden op: 21-01-2010 16:14

Bericht door casya » 08-11-2013 09:33

Je gelukkige tijd in je jeugd is dus maar een korte tijd geweest. Wat vreselijk om op zo'n jonge leeftijd je moeder te moeten verliezen.
Ging je vader ook al naar de kroeg toen je moeder nog leefde of is dat de invloed van zijn tweede vrouw geweest.
Nee Corrie, jou jeugd is niet echt over rozen gegaan.
Gelukkig heb jij dat achter je kunnen laten en zelf een goed leven heb kunnen op bouwen voor jou en je gezin.
Dank je voor je verhaal. het deed me ook denken aan de louwen melk die wij vroeger op school moesten drinken, de flesjes werden om 9 uur op de verwarming gelegd en om half elf net voor de pauze moesten we dat op drinken, en ook de doppen bewaren voor de missie. (katholieke school hé)
Gebruikersavatar
Lydie
Berichten: 9180
Lid geworden op: 18-01-2010 20:43

Bericht door Lydie » 09-11-2013 11:24

Heel mooi je verhaal van je jeugd Corrie alhoewel triest van wat je mee hebt moeten maken,ik weet net als jij wat het is om als kind je moeder te moeten verliezen en een stiefmoeder te krijgen die jou niet mag. Dikke knuffel van mij voor jou.
Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-11-2013 14:47

casya schreef:Je gelukkige tijd in je jeugd is dus maar een korte tijd geweest. Wat vreselijk om op zo'n jonge leeftijd je moeder te moeten verliezen.
Ging je vader ook al naar de kroeg toen je moeder nog leefde of is dat de invloed van zijn tweede vrouw geweest.
Nee Corrie, jou jeugd is niet echt over rozen gegaan.
Gelukkig heb jij dat achter je kunnen laten en zelf een goed leven heb kunnen op bouwen voor jou en je gezin.
Dank je voor je verhaal. het deed me ook denken aan de louwen melk die wij vroeger op school moesten drinken, de flesjes werden om 9 uur op de verwarming gelegd en om half elf net voor de pauze moesten we dat op drinken, en ook de doppen bewaren voor de missie. (katholieke school hé)

Nee Emmie mijn vader is 180 gr omgedraaid na de dood van mijn moeder

Mijn vader dronk vroeger twee oud bruintjes in de week
En dan moest hij opschieten want wij kregen soms met limonade en oud bruin er ook wat van ..
Ja die melk ken ik ook en doppen bewaren en nog is er niets veranderd

dank voor je reactie
Maar ik blijf zeggen de eerste 10 jaren waren gewoon gezellig en goed thuis hug me
En dat is waarschijnlijk mijn basis geweest
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 09-11-2013 14:48

Lydie schreef:Heel mooi je verhaal van je jeugd Corrie alhoewel triest van wat je mee hebt moeten maken,ik weet net als jij wat het is om als kind je moeder te moeten verliezen en een stiefmoeder te krijgen die jou niet mag. Dikke knuffel van mij voor jou.
hug me hug me
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 03-12-2013 13:56

Dank je wel ben ik eigenlijk ook wel hoor s12
felicitatieteam
Site Admin
Berichten: 774
Lid geworden op: 22-01-2010 20:02

Re: hier komt jeugd memories

Bericht door felicitatieteam » 16-12-2022 22:23

hier klopt ook niets meer van zie ik net
Plaats reactie