Goeiemiddag allemaal

Plaats reactie
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Goeiemiddag allemaal

Bericht door rudy » 06-06-2015 15:11

Afbeelding

Zo ik ben ook weer boven water hoor .Gisteravond thuis gekomen .
Het was erg warm om te reizen ,vind de temperatuur vandaag een stuk lekkerder hoor !
De bruiloft in Elburg was erg leuk en het stadje zelf is ook heel mooi .
Ik heb alleen geen oog dicht gedaan in het hotel,dus was vannacht blij om weer in mijn eigen bed te liggen .
De was is inmiddels droog en nu ga ik even lekker alles terug lezen hier .
Een fijne Zaterdag allemaal .Groetjes Rudy

Afbeelding
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 06-06-2015 21:21

Ben eerlijk gezegd er ook nog nooit geweest en ligt hier vlakbij :oops:
Heerlijk dat je genoten hebt en ook van je eigen vlooienbunkertje weer want dat is toch wel het vereiste een goed matras.


Hier is de was ook droog moet het nog wel opruimen en morgen de zomer kleren van boven halen en strijken

Verder is Renate en Dennis geweest die hebben de deur van de afwas automaat er weer opgezet nu hoor je het haast helemaal niet meer.

Cake gebakken en ge bbq en heerlijk in de tuin zitten met een laag vliegend merel stel die eten aan het zoeken zijn voor hun tweede nest alweer.



hug
rudy
Berichten: 12073
Lid geworden op: 17-01-2010 18:20

Bericht door rudy » 07-06-2015 14:02

Corrie schreef:Ben eerlijk gezegd er ook nog nooit geweest en ligt hier vlakbij :oops:
Heerlijk dat je genoten hebt en ook van je eigen vlooienbunkertje weer want dat is toch wel het vereiste een goed matras.


Hier is de was ook droog moet het nog wel opruimen en morgen de zomer kleren van boven halen en strijken

Verder is Renate en Dennis geweest die hebben de deur van de afwas automaat er weer opgezet nu hoor je het haast helemaal niet meer.

Cake gebakken en ge bbq en heerlijk in de tuin zitten met een laag vliegend merel stel die eten aan het zoeken zijn voor hun tweede nest alweer.



hug
Nou Corrie Elburg is de moeite waard hoor en als je er niet zo ver vanaf woont is het echt een aanrader .
Het lag in het hotel niet aan het matras hoor ,was niks mis mee ,
was hartstikke mooi daar en prima verzorgd .
Maar ik ben zo'n zijksnor die ergens anders niet kan slapen ,
dat is best lastig soms redface micky .
Ik wilde graag een raam een stukje open s'nachts en mijn zus niet ,
die was bang dat we geschaakt werden micky
Nou ja en met dat soort flauwekul slaap ik dus helemaal niet ,
was gebroken de volgende dag ,erg toch hihi
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 07-06-2015 15:40

Zeiksnor micky micky micky
Je had tegen je zuster dan moeten zeggen als ze jou bij de lantaarn paal zien laten ze je gelijk vallen hoor midden in de nacht muts
Tja je hebt er toch mee te maken he
Jammer genoeg hug
Plaats reactie