Stoom afblazen

Plaats reactie
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Stoom afblazen

Bericht door Corrie » 30-05-2015 23:02

Ben blij dat deze dag weer bijna over is


Wat rustig begon hier maar na 12 uur een drama hier.

Wat eigenlijk gisteren al begon met de afwas automaat was het vandaag weer het zelfde .

oP EEN GEGEVEN MOMENT LIEP IK HIER ZELFS TE SCHREEUWEN WAT EEN EIGENWIJZE KEREL WAS DAT ZEG . caps lock :twisted:

hIJ BLEEF MAAR DOORGAAN MET DIE AFWASAUTOMAAT caps lock :twisted:

Plankje dit plankje zo dus ik zeg dat gaat niet
Eigenwijs natuurlijk en zijn energie raakt dan op gaat hij moeilijk ademhalen zijn mond gaat scheef staan .Zijn linkerkant werkt dan niet meer echt zijn hele linkerkant.


Met lopen valt hij bijna op zijn snuit .

Dat het was half vier ik de achterdeur dicht gedaan en schreeuwend gezegd nu ga je naar je bed :twisted: :twisted: :twisted:
3 en half uur aan het klooien voor jan met de korte achternaam.
Belt Renate om te vragen hoe het ging hier die hoorde het al
Mam we komen zo .


Gelukkig hebben zijn het verder afgemaakt ook het laminaat dat was er ook voor een kwart uit.


En weer eigenwijs gaan doen hé Dennis werd er niet goed van .
Dus Renata Pap nu wegwezen even ja...
Ik weet ook wel het valt niet mee voor hem ook maar hij zal het toch moeten gaan aanvaarden dat hij dit gewoon niet meer kan ..
Daar denkt hij anders over zegt hij dan doodleuk
:twisted:
Nu moet alleen nog de deur er op en Renate heeft al
gezegd tegen hem je blijft er af pap dat doe wij deal ???
Hopelijk houd hij er zich aan
Zit gewoon van de spanning mijn nagels af te bijten hier.
En het huilen staat me nader dan het lachen hier.


Zo dat was mijn dag
Hopelijk hebben jullie leukere dingen gedaan..



hug hug hug
Sorry ik moet dit even kwijt

Cobi
Site Admin
Berichten: 8566
Lid geworden op: 17-01-2010 19:58

Bericht door Cobi » 31-05-2015 14:10

Wat een drama heb je toch weer gehad pfff
Begrijpelijk dat Leo het moeilijk uit handen kan geven maar eigenwijs omdat hij het best wel weet.
Toch steeds geconfronteerd worden met je beperkingen die alleen maar erger gaat worden.
Ik denk dat de acceptatie bij Leo een lang proces is maar dat heeft denk ik ook met zijn karakter te maken.
Voor jou verschrikkelijk en moeilijk als hij zo eigenwijs is omdat je daarna met de ellende zit.
Gelukkig heb je hulp gekregen van de kinders en je gal kunnen spugen is even nodig want jij moet je frustraties ook kwijt.
hug hug
  • Klik op de vlinder voor Cobi haar stekkie[/list:u]
    Afbeelding
Gebruikersavatar
Lydie
Berichten: 9180
Lid geworden op: 18-01-2010 20:43

Bericht door Lydie » 31-05-2015 19:20

Corrie ik kan je alleen maar een knuffel geven van ver om je een beetje op te kikkeren want begrijp heel goed dat dit voorval met Leo van jou veel energie vraagt om daar mee om te gaan en dat je af en toe op de toppen van je tenen moet lopen om er niet onder door te gaan.
IK wens je dan ook veel sterkte toe en ben blij dat je op je dochter en schoonzoon kunt rekenen als het je even teveel wordt. hug hug hug take care
Afbeelding
Plaats reactie