Goedemiddag allemaal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Goedemiddag allemaal

Bericht door borkje » 17-12-2017 16:18

Vanmorgen te druk met de kerst kaarten schrijven oh wat gaat daar een tijd in zitten zeg!

Heb ook maar meteen een nieuw schrift gemaakt met alle adressen,wat een geschrijf!

Zo de drukste week voor ons huisvrouwtjes komt aan,vooral als je het Kerst diner gaat maken,ik hoef alleen de kalkoen te braden en dat ga ik doen met een recept van mijn moeder dat uit Canada komt,hoop dat het smaakt zoals zei ze altijd maaktte,en haar stuffing mmmmmmmm finger licking good!

Vandaag is het heel de dag zonnig geweest tot nu toe,en het ziet er naar uit dat het mistig word.

Morgen vroeg even naar de manicure,ja heb nu nagels (laten groeien) niet meer bijten,en laat ze om de vier weken vijlen en nagelriemen los maken,het stimuleert wel al zeg ik het zelf.

Gaat er iemand zijn eigen kerstbrood maken ik zag straks een recept voorbij komen uit het receptenboek Feest.Ik ga het wel een keer proberen,bij de bakker zijn ze €9.95,het proberen waard toch?

Zo en nu ga ik voor het eten zorgen,heb al een tomatensoepje op staan en wat we erbij eten ga ik nu zien,doei doei groetjes Clasine.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 18-12-2017 10:53

deed dat vroeger wel zelf kerstbrood maken nu niet meer geen energie ervoor redface
Maakte ook altijd het spijs zelf .
Stuffing is zeker lekker hopelijk genieten ze ervan waar hen je de kalkoen besteld
:

Goed van je nagel bijters zijn mensen treiters zeiden ze vroeger altijd hahahaha
Nou vind het knap van je fijne dag vandaag knuf Corrie
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Goedemiddag

Bericht door borkje » 19-12-2017 13:23

Hier ben ik weer en alles goed in Amsterdam Corrie? en Rudy hoe is het jou vergaan de eerste nacht in je nieuwe woning,altijd spannend toch? allemaal geluidjes waar je aan moet wennen,we horen het wel,Rudy zal nog niet meteen internet hebben,ja die kerstboodschappen,kun je beter nu al halen wat niet bederfelijk is,Corrie ik heb mijn kalkoen besteld bij de poelier kan ik zaterdag vers ophalen,hopende is het een jong beest ,ik ga altijd naar die poelier dus vertrouwen heb ik wel in hem.

Ik heb vanmorgen mijn vitrage gewassen van boven en beneden,ramen gelapt douche gedaan en toilet en ik heb twee kleine wasjes gedaan,en morgen ga ik shoppen! doe ik niks!.

Lastig als je op visite gaat en er zit zo een betweter bij,we kennen ze allemaal,iedereen heeft het wel eens mee gemaakt,ik hou dan ook stil,vroeger had ik een buurtje en als ik maar durfde te zeggen dat we iets gingen kopen had zij het al,ook zo een keer met schoentjes voor mijn dochters,ze kocht precies dezelfde maar die van haar kinderen waren beter,wordt je toch ziek van van zulke mensen!

Je oren open en mondje dicht zou ik doen!maar toch een gezellige middag!

Zo dames ik ga eens kijken wat we vanavond te eten krijgen, zelf heb ik wel zin in rijst en aangezien manlief een paar kilo wil afvallen ga ik het EGA proof maken.

Ik wens jullie allemaal een fijne middag en ik zie de bodem van mijn theekopje dus het is tijd dat ik jullie verlaat,doei doei ,groetjes Clasine.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Corrie
Site Admin
Berichten: 19455
Lid geworden op: 06-01-2010 12:24

Bericht door Corrie » 19-12-2017 21:47

Alles was goed daar een uur eerder thuis de diëtiste was ziek .
Heerlijk broodje kroket gegeten redface
Tja moet kunnen niet waar voorlopig zien we elkaar weer in April
Gaan we naar purmerend die afspraak is al gemaakt gelukkig
We zijn best hecht en ze genoten van de huisjes die ik heb gemaakt
Foto,s volgen nog redface
We hebben van de obesitas kliniek een beeldje gehad van dikke benen daar in verwekt een slank lichaam wel mooi om te zien ook
En we moesten het gewicht dragen wat we waren afgevallen pff dat viel tegen zeg sterkte en knuf Corrie
Gebruikersavatar
borkje
Berichten: 4175
Lid geworden op: 17-01-2010 23:07

Corrie

Bericht door borkje » 21-12-2017 20:11

Zo hebben wij op de weegclub van de EGA ook pas een vest aan gehad met 10, 20, 30 40 kilo erin ook kilo's die dames kwijt waren geraakt,nou het was heel wat wat je dan mee draagt.fijne avond groetjes Clasine.
Heb begrip voor jezelf, en daarmee ook voor een ander

gastenboek van Clasine
Plaats reactie